Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   muggen en alcohol in je bloed (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=189289)

skatefamke 18-08-2002 11:55

muggen en alcohol in je bloed

ik vroeg me af (nadat ik gister enige alcoholmolekulen geconsumeerd had en toen helemaal niet gebeten ben door muggen, terwijl ik anders altijd onder de muggenbulten zit) of muggen op een bepaalde manier kunnen ruiken (?) of waarnemen dat je alcohol in je bloed hebt en dat ze dus niet moeten prikken/bijten. anderzijds: als een mug nou WEL bijt als je alcohol in je bloed hebt --> krijg je dan een aangeschoten mug?!?!? :confused:

ZeepSopje 18-08-2002 23:44

Sjeetje,

Get-A-Life!!!!!!!!! :eek:

rodina 19-08-2002 09:58

Flora & Fauna -> Gezondheid

nare man 19-08-2002 10:56

Hmm, volgens mij werkt het dan eerder averechts...ik had 'm gisteravond ook goed hangen en ik ben tig keer zoveel gestoken als normaal, al die bloedvlekken op de muur nog wegwerken verdomme :D

DarkCat 19-08-2002 12:53

Kweeniej.. ik heb een tijdje terug samen met iemand anders die ook een zwaar alcoholoverschot had in dezelfde kamer geslapen, en ze hebben ons inderdaad niet gestoken terwijl ze er wel waren.. maar wij stonken ook wel heel erg hoor :o
Toen ik die dag erna opstond viel ik meteen weer flauw :(

Maargoed.. ik heb me ook weleens afgevraagd of die muggen wat van jouw alcoholpercentage merken..

ekki 19-08-2002 16:01

muggen houden niet van biergist (vitamine B/bier), dat is wat ik wel weet.

misschien houden ze ook niet van een alcohol lucht, je en sais pas.
ik denk dat die mogelijkheid er wel is, ja.

stella 20-08-2002 15:17

ik denk niet dat muggen dronken worden als ze van je bloed drinken als jij die avond flink gezopen hebt.
muggen worden toch ook niet ziek als jij aids ofzo in je bloed hebt zitten, of aids overdragen aan iemand anders als ze jou eerst geprikt hebben en daarna iemand anders?

~sweetgirl~ 21-08-2002 10:11

Citaat:

ekki schreef:
muggen houden niet van biergist (vitamine B/bier), dat is wat ik wel weet.

Dus als je biergist tabletten slikt word je niet geprikt ofzo? :)

skatefamke 21-08-2002 13:17

Citaat:

~sweetgirl~ schreef:

zou handig zijn :). hoef je ook niet naar citronella te ruiken :). en biergist is nog gezond en tegen puistjes enzo :)

ekki 21-08-2002 14:00

Citaat:

~sweetgirl~ schreef:
mjah, iemand had wel die ervaring. alleen dan moet je wel behoorlijk veel biergisttabletten slikken. je gaat er namelijk naar ruiken, net als bij knoflook.

skatefamke 22-08-2002 12:15

Citaat:

ekki schreef:

mjah, iemand had wel die ervaring. alleen dan moet je wel behoorlijk veel biergisttabletten slikken. je gaat er namelijk naar ruiken, net als bij knoflook.

dus we kunnen kiezen tussen biergistgeur en citronellageur :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.