![]() |
Enge kinderfilms/series uit je jeugd
Ik vond Karbonkel uit Ik Mik Loreland doodeng, al was dat best een leuke serie als die pop niet zo eng was geweest. Jaren nachtmerries van gehad.
Verder vond was er een kippenvelaflevering over de levende pop. Ik heb jaren gedacht dat die in de kast zat die op een kier stond en alle poppen/knuffels moesten meteen weg uit de kamer of omgedraaid zodat ik de ogen niet kon zien na die aflevering. Oh en ik vond die boze konijnen uit de Waterschapsheuvel ook altijd een beetje eng, die met dat bebloede oor/gezicht. Are you afraid of the dark vond ik ook vaak net op het randje. Heel spannend om te kijken en dat wilde je dan ook, maar eigenlijk net op het randje en er soms over. :p Wat vonden jullie vroeger eng? |
Are you afraid of the dark idd en It (y)
|
Geen kinderfilm, maar mijn ouders leek het een goed idee om bram stoker's dracula aan me te laten zien toen ik 6 was.
|
Benjamin Ben
die was eng |
Courage the Cowardly Dog. De serie was briljant maar had best enge shit voor een kind. Desondanks genoeg gekeken :D
|
The Black Cauldron / Taran en de Toverketel.
|
Purno de Purno, dood en DOOD eng :'(
|
Karbonkel, maar tevens vond ik het een erg leuk programma.
Het is geen film, maar op ketnet of kro kindertijd kwam altijd een mini filmpje van een jongen die de bioscoop binnen liep en popcornbak in zijn haddn had, maar er zaten spinnen in. |
Huis Anubis :p
|
Ren en Stimpy, die veranderden af en toen jn van die pokdalige lelijke dingen. En ik vond sommige afleveringen van David de Boskabouter ook doodseng, er staat me iets bij van hele grote lelijke trollen.
|
|
IT en Chucky
|
Bassie en adriaan en de diamant :').
Later vond ik deze wel heel koel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |