![]() |
Vindt hij me nou wel of niet leuk?
---
|
Je zou het hem natuurlijk gewoon kunnen vragen.
|
Lastig. Wat ik als eerst dacht, is dat hij misschien inderdaad verlegen geworden is. Misschien dat hij je weer mee uit wilt vragen, maar dat hij niet weet hoe? Of dat hij meer is gaan voelen na de date, maar dat hij niet weet hoe die het onder woorden moet brengen?
Ik denk dat je hem gewoon een keertje mee naar achter moeten nemen, of ergens mee naar toe, om samen te praten. Of anders vraag jij hem mee uit voor een date? Ik zou het nog even aankijken. |
Ja dat is inderdaad wel een goed idee alleen gaat het op dit moment moeilijk worden, omdat hij op vakantie gaat en ik ook en ik hem dan voor een paar weken niet meer zie op werk. En ook omdat hij niet zo spraakzaam is op whats app, is dat nog moeilijker.
Er komt binnenkort wel een personeelsfeestje, dat is wel een goede gelegenheid daarvoor! Maar als het waar is dat hij toch wel meer voelt voor me, dan is wachten geen probleem toch? :) |
Ligt eraan hoelang je wacht. Het kan ook zo zijn dat jij, of hij, iemand in de tussentijd leuker gaat vinden.
|
Ik zal natuurlijk niet te lang wachten.. Misschien zie ik hem vandaag nog, dus laten we hopen dat het goedkomt! :bloos: Had nooit geweten dat dit zo ingewikkeld kon zijn *zucht* Bedankt voor je adviezen!
|
Geen probleem! Ik hoop dat het goed komt. En anders is er altijd een andere leuke jongen!
|
ik denk dat hij iets voor je voelt en dat hij na die date een beetje kortjes was misschien wilt hij datjij de stap maakt
|
Vraag 'm of ie zin heeft nog een x wat te gaan drinken, als ie nee zegt weet je genoeg, als ie ja zegt dan zal 't ook wel goed zitten (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En hoe staat de situatie er nu voor?
|
Citaat:
Dus voor nu, is het nog steeds hetzelfde als daarvoor. Helaas... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |