Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Lachwekkende situaties (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=189297)

droomkoningin 18-08-2002 11:00

Lachwekkende situaties

Hebben jullie weleens 'lachwekkende' vrijpartijen??
Kijk zelf maar wat je eronder verstaat, kan t zelf ook niet uitleggen.

Op zijn verjaardag lagen wij op zijn kamer, we waren net klaar en toen kwam z'n nichtje ineens binnen :o Echt wel lachen... Zo'n dingen maken wij erg vaak mee..... :rolleyes:

~Sjeherazade~ 18-08-2002 11:16

Euhm vooral dat ik met m'n hoofd ergens tegenstoot of weer lomp bezig ben. Of z'n gezichtsuitdrukking als hij klaarkomt, dat is om bij te brullen, moet wel niet leuk zijn voor hem, zo'n lief dat hem altijd vierkant zit uit te lachen bij 't klaarkomen :o . Of weer z'n buurjongen die altijd zonder kloppen op genante momenten binnenkomt en dan begint te stotteren en keihard wegloopt om medelijden mee te krijgen, jammer genoeg zonder er iets bij te leren voor de toekomst, zodat dit scenario zich tot in de eeuwigheid herhaalt...

Anal Avenger 18-08-2002 12:00

kutscheten zijn echt hilarisch, ik dacht eerst dat het de chili con carne van daarvoor was, maar het was dus het andere gaatje :D

Freyja 18-08-2002 12:12

Mh, we waren niet aan't neuken of zo, we lagen gewoon op bed te zoenen etc, en we waren allebei verschrikkelijk melig dus we eindigden in het 'uitproberen' (met kleren aan :p) van kamasutra standjes (tip: probeer 'de giraffe' niet als je ontzettend moet lachen :o)

Het was toen heel grappig :D

fruitvliegje 18-08-2002 12:53

Citaat:

Morgan schreef:
Mh, we waren niet aan't neuken of zo, we lagen gewoon op bed te zoenen etc, en we waren allebei verschrikkelijk melig dus we eindigden in het 'uitproberen' (met kleren aan :p) van kamasutra standjes (tip: probeer 'de giraffe' niet als je ontzettend moet lachen :o)

Het was toen heel grappig :D

hehe, de giraffe? :confused: :D explain!

*Fallen_Tear* 18-08-2002 13:15

Na afloop er achter komen dat het bed een halve meter verschoven is is ook wel "grappig" :D

En nu kan ik er wel om lachen, toen niet bepaald: een moeder die als je beneden komt je nog even roept en zegt: "kunnen jullie de volgende keer wat zachter doen want ik kon er niet van slapen " :D :o

jnieuwelaar 18-08-2002 13:20

ik vind lachwekkende situaties echt een dikke turn-off. Maar ze zijn niet tegen te houden als je weer eens je kop stoot ofzo.

Somebody Special 19-08-2002 10:06

Achteraf kan ik er heel erg om lachen maar toen absoluut niet!!

Mn vriend had voor het avond eten nasi klaar gemaakt met daar een rode peper in.
Hij moet die peper dus snijden waarna hij heel vaak zn handen gewast heeft.

Toen we 's avonds in bed lagen begon hij een beetje te 'friemelen' en ineens werd ik héél stil..
Er brande iets verschrikkelijk, zoals je al begrijpt, hij zat met die peper-handen in me :eek:

nare man 19-08-2002 10:58

Citaat:

Morgan schreef:
Ook wel 'ns gedaan, maar dat was bloedserieus :p

~Sjeherazade~ 19-08-2002 11:49

Ook wel es gebeurd lang geleden (met een ex): zijn hond had stiekem ons gebruikte condoom 'gestolen' en helemaal uitgestald in de woonkamer, waar zijn familie zat, helemaal op het tapijt in het midden :o. Toen we beneden kwamen zat iedereen natuurlijk te lachen en de hond was trots :mad: . :o

Scorpion3000 19-08-2002 11:51

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
ik vind lachwekkende situaties echt een dikke turn-off.
Serieus? Ik vind juist dat het erbij hoort. Sex is ontspanning, lachen ook, ze gaan heel goed samen.

StefanLovertje 19-08-2002 15:30

Citaat:

aannitaa schreef:

Op zijn verjaardag lagen wij op zijn kamer, we waren net klaar en toen kwam z'n nichtje ineens binnen :o Echt wel lachen... Zo'n dingen maken wij erg vaak mee..... :rolleyes:

hier komt de oplossing (heb 'k van me broer gehoort) : deurkrik eraf halen :)

Freyja 19-08-2002 16:03

Citaat:

fruitvliegje schreef:

hehe, de giraffe? :confused: :D explain!

Mh... *denkt*

Vrouw staat in de brug (denk: gym), man tussen de benen op de knieën, rug recht. Dacht ik toch tenminste :D

eztah 20-08-2002 20:03

ramen open, en dan maar denken dat pa-lief er niet is...

droomkoningin 20-08-2002 21:36

Citaat:

eztah schreef:
ramen open, en dan maar denken dat pa-lief er niet is...
of de buurvrouw...... :D

jnieuwelaar 20-08-2002 21:42

Citaat:

Scorpion3000 schreef:

Serieus? Ik vind juist dat het erbij hoort. Sex is ontspanning, lachen ook, ze gaan heel goed samen.

lachen na de sex wel, met voorspel en de daad zelf niet. Dat moet een ontlading zijn van lust en liefde (hoe poëtisch :D)

Tsu 20-08-2002 22:03

Citaat:

aannitaa schreef:
Hebben jullie weleens 'lachwekkende' vrijpartijen??
Kijk zelf maar wat je eronder verstaat, kan t zelf ook niet uitleggen.

De originele "Kutruft" :)

misty500 21-08-2002 22:33

nou , laast waren we net klaar, dachten dat we alleen thuis waren , komt zijn moeder ineens binnen. hij kon nog net de dekens over ons heen slaan. En zij dacht dus dat wij ook niet thuiswaren . Ik vergeet haar gezicht nooit meer , arm mens...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.