![]() |
Jezelf pijpen
hallo :)
ik kan me eigen eikel likken en mezelf pijpen als ik rek en strek oefeningen gedaan heb :P wie kan het nog meer? en wat vinden jullie ervan? gek, normaal? wil graag weten wat meiden hier van vinden ook, vooral eigenlijk. heb zeker geen interesse in jongens! laat aub een berichtje achter als je wil :bloos: anoniem... hou ik liever zo |
Toen ik 12-13 was zat ik op turnen en was heel lenig. Ik had toen een gewone piemel van 12-13 cm denk ik en kon het hele kopje wel in mijn mond brengen en eraan likken en zuigen.
Dat gaf een supergoed gevoel, ik ben heel wat keren schokkend klaargekomen maar wist eigenlijk niet wat het was. En er was er nog geen sperma uitgekomen. Er waren nog enkele jongens die dat konden doen. Maar toen ik wel sperma had (de week voor mijn veertiende verjaardag) kon ik mijn piemel niet meer in mond brengen. Wel was ik even lenig maar teveel gegroeid |
|
wat reverend zegt. er staat op de voorpagina nog een topic over jezelf pijpen. genoeg jongens die er min of meer bij kunnen. En ook genoeg jongens die het niet kunnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |