![]() |
Gevoelens tijdens vrijpartij
Hoe voel jij je als je seks hebt met je vriend/in?
Voel je je 'minder' (als t ware) of meer degene die de leiding heeft? Het klinkt heel stom als je t zo omschrijft, maar wie snapt wat ik bedoel. |
Klinkt zeemzoet, maar dan voel ik me als een prinsesje :o. Ik voel me zeker niet minder en ook niet meer, maar ik laat me wel graag verwennen en neem geregeld wel es de 'leiding'.
|
lekker :confused:
|
meestal voel ik me wel de leider. Komt omdat ik meer ervaring heb.
(en omdat ik leraar wordt later :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik voel me gewoon lekker. Hij neemt meestal de leiding en dat is goed zo. :)
|
Citaat:
Ik voel me niet onderdanig maar ook niet alsof ik de leider ben. Ligt gewoon nog in het midden (is nog pril hè?). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had tot voor kort geen problemen met het feit dat een meisje wat meer de leiding wil nemen. Echter, toen ik vorige week wakker werd.. vastgeketend aan mn deur, rood van de zweepstriemen en er echt een geweldig dikke dildo in mn achterwerk gemanoeuvreerd zat, concludeerde ik dat dat toch ook niet alles is.
|
Citaat:
|
Ik voel me dae LM
|
eh... geen idee, geniet er gewoon van ofzo
meestal gaat t een beetje gelijk op met de "leiding" al kan een "spel" van bevelen geven en opvolgen ook wel leuk zijn soms :o (EN nee k heb t niet over zwepen, latex pakken en spijkerbedden) |
Citaat:
|
Vaak neemt hij de leiding....Maar soms heb ik eens een gekke bui en doe ik alles....is wel lachen....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |