![]() |
Huisgenoten mot
Nee, deze gaat niet over seks of seksualiteit helaas ;).
en die vieze vaat die m'n huisgenoten in de keuken lieten staan. Me |
Doe gewoon je ding en ruim je eigen rommel op. Hou je aan evt schoonmaaktaakjes. Dan lijkt mij dat het prima is. Zeuren ze nog? Gewoon voor jezelf opkomen.
|
Kom voor jezelf op, laat niet over je heenlopen, spreek irritatie aan jouw kant gelijk uit zonder de ander voor het hoofd te stoten.
|
Ik hou me aan de schoonmaaktak niet goed begrepen dat de pannen meteen afen w
Ik ben wel nie |
Ook weer niet zo'n drama van maken. Jij hebt het blijkbaar verkeerd begrepen. Zij zeuren. Praat het even uit. Klaar. Niet te lang bij stilstaan
|
Wat bovenstaande heren zeggen. Gewoon geen drama maken, zeggen dat je het niet goed had begrepen en volgende keer beter. Dan weer gewoon verder en niet over je heen laten lopen, gewoon je ding doen. Irritaties over huishoudelijke zaken ontstaan overal, niet te persoonlijk aantrekken.
|
Maak duidelijke afspraken, laat het desnoods op papier zetten zodat ze niet achteraf met allerlei 'regels' kunnen komen waar jij niets vanaf wist.
|
Ach, een keer iets niet weten over pannen is ook niet meteen een ramp, zeg dan gewoon dat je dat niet wist en dat ze zoiets gewoon even moeten zeggen. Klaar.
Verder inderdaad gewoon je eigen dingen opruimen en je huishoudtaken doen, en maak je er niet druk om :) |
Het
|
Koop gewoon zelf een paar pannen, en een koelkastje voor op je kamer. Ben je meteen van dat kinderachtige gesodemieter af.
|
Het gedrag van je huisgenoot vind ik erg passief-agressief. Ik kan me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt. Maar in het vervolg zelf ook wat actiever zijn en gewoon vragen wat er is ;)
En ik begrijp niet zo goed waarom ze er niet gewoon een paar pannen bij kopen. |
Was het ook wel,
Het is hier ewat scherper opletten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |