Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vraagje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1893006)

larsmeister 28-07-2014 21:01

Vraagje

Verwijdert

Yannickje 28-07-2014 21:12

Je eigen voorvocht schijnt ook wel sperma te bevatten, en zo zou het meisje wel kunnen zwanger worden.
Maar hoeveel kans er is weet ik niet.

Barca1 28-07-2014 21:40

Allereerst hoop ik dat als je sex hebt, niet "gewoon beweegt", niet dat er meer bij komt kijken, maar denk niet dat menig vrouw er warm voorloopt, als je t zo omschrijft!

Maar als je het zonder condoom doet, en voordat je klaarkomt eruit gaat, kan ze ook zwanger worden. Er komt altijd wat voorvocht vrij.

Die vrouw kan wel de pil slikken, maar dan moet ze het wel goed slikken, maar zelfs dan zou ze zwanger kunnen worden. Dus dat is ook geen aanrader.

Afrader: zonder condoom, de pil
Aanrader: met condoom, of een spiraal

koningcarl 29-07-2014 02:13

Citaat:

Barca1 schreef: (Bericht 33629185)
Allereerst hoop ik dat als je sex hebt, niet "gewoon beweegt", niet dat er meer bij komt kijken, maar denk niet dat menig vrouw er warm voorloopt, als je t zo omschrijft!

Maar als je het zonder condoom doet, en voordat je klaarkomt eruit gaat, kan ze ook zwanger worden. Er komt altijd wat voorvocht vrij.

Die vrouw kan wel de pil slikken, maar dan moet ze het wel goed slikken, maar zelfs dan zou ze zwanger kunnen worden. Dus dat is ook geen aanrader.

Als een vrouw de pil slikt is de kans kleiner dat ze zwanger raakt dan als er een condoom in het spel is.

En het maakt de seks er een stuk lekkerder op...

Barca1 29-07-2014 09:56

Het maakt de sex wel een stuk lekkerder, maar als ze hem 1x vergeet?

koningcarl 29-07-2014 12:33

Daar is de bijsluiter voor.. ;)

Reverend 29-07-2014 13:14

De kans is klein maar het kan.
Citaat:

Barca1 schreef: (Bericht 33629337)
Het maakt de sex wel een stuk lekkerder, maar als ze hem 1x vergeet?

Dan heb je geen seks of gebruik je een condoom. Lastig.

Pluis 29-07-2014 14:19

Citaat:

Barca1 schreef: (Bericht 33629185)

Niks mis met de pil als voorbehoedsmiddel. Je moet hem inderdaad netjes slikken maar dat kunnen de meeste vrouwen wel.

Barca1 29-07-2014 14:38

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 33629518)
Niks mis met de pil als voorbehoedsmiddel. Je moet hem inderdaad netjes slikken maar dat kunnen de meeste vrouwen wel.

Ik zeg ook nergens dat ze het niet netjes slikken, maar 'stel' je vergeet het.. Daarom dat ik een condoom aanraadde, of een spiraal (mits ze dat wilt).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.