![]() |
mn nick zegt t al
ey ik heb met een meisje dat 1 jaar jonger is, maar dit jaar gaat zij naar groep 8 en ik naar 2e klas vwo.. en ze woont ook niet in zelfde woonplaats.. Ze is blijven zitten dus zit ze nog in groep 8.. Ik vind het totaal geen probleem dat ze is blijven zitten of dat ze in groep 8 zit maar mijn probleem is dus dat we wss elkaar niet zo vaak kunnen zien als school begint.. kheb gedacht aan extreem veel hw maken en dan elke week zondag op en neer fietsen. (beetje jammer dat ze 30 km verderop woont) maar dan heb ik gwn geen tijd meer voor mezelf. en miss heb ik dan maar paar uur de tijd en kan ik weer terug fietsen.. voordat iemand zegt laat haar naar jou toe komen:
natuurlijk kan zij ook weleens naar mij toe komen alleen ze heeft geen busabonnement en ze word vast niet elke week gebracht en gehaald, (om de week ook niet) en ik wil haar niet 60 km laten fietsen. Heeft iemand een idee? groeten vant noorden |
Heb je zelf geen busabonnement?
Ik weet hoe lastig een afstandsrelatie is. Ik raad het ook niet echt snel iemand aan. Maar als je echt van haar houdt, maakt de tijd die je overhoudt niet uit, toch? Jullie kunnen ook halverwege ergens afspreken? Fietsen jullie beide 15 km. Kunnen jullie elkaar vaker zien. Houd je ook tijd voor jezelf over. |
dat laatste zou idd wel kunnen, en die extra tijd maakt mij trouwens niet veel uit maar dan gaan mijn ouders zeuren dat ik alleen met haar bezig ben en dat ik thuis ook nog een leven heb enzo.. en niet egt zin in gezeik thuis.. en hoe weet ik dat weet dat ze daarover gaan zeuren? Dat deden ze ook bij mn zus en broer..
|
Ik weet precies wat je broer en zus doormaakten. Daarom loog ik vaak ook thuis. Dat ik gewoon met vrienden afsprak. Totdat je vriendin tegen je zegt, kom we gaan naar je ouders!
Dus je kan het beste als excuus gebruiken dat je met vrienden bent. Kunnen ze nooit controleren. |
Bij haar zijn is toch ook een soort tijd voor jezelf (ja 'kweet wat voor tijd jij bedoeld, maar toch).
Probeer die tijd ook als jouw tijd te zien, naast slapen :D Peter |
Citaat:
oke het is misschien wel leuk als je nog thuis kunt zijn, maar als jij haar liever ziet is dat jouw keus en die accepteren je ouders heust wel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |