![]() |
Mcdonalds
Hey,
ik was aan het denken over een bijbaantje bij Mcdonalds Is er iemand die daar al eens heeft gewerkt of iemand kent die daar werkte? Hoe beviel het? Wordt het goed betaalt? |
Ik ken 2 mensen die daar gewerkt hebben. M'n neef ging daar weg door een ruzie/meningsverschil. En een vriend van me, werkt er als manager.
Denk dat het gewoon naarmate je leeftijd betaalt wordt. Denk dat het er wel beter is dan een Albert Heijn, met eindeloos vakkenvullen. |
Ik heb het 2 dagen gedaan en besloot toen dat ik liever op straat zou leven dan bij mcdonalds zou werken.
|
Iemand die ik ken heeft dat jaren gedaan als bijbaan naast de middelbare school en als student. Hij is zelfs doorgegroeid naar vervangend manager buiten kantooruren. Het is soms hard werken en je gaat naar frituur ruiken, maar het betaalt beter dan vakken vullen.
|
Maar bij de appie werken lekkerdere chicks en vakkenvullen is hemels werk in vergelijking met de hele tijd zweten tussen hamburgers in.
|
Beter ga je vakkenvullen.
|
Werken bij de supermarkt vond ik een stuk leuker dan werken bij de McDonalds. Het is ook niet zo dat je heel trots kan zijn op je werk als je alleen maar tokkies voert en aan het einde van de dag naar zweet en frituur ruikt.
|
Ik ken mensen die daar hebben gewerkt, ze vonden het niet leuk en hadden snel ontslag genomen.
|
Ok..dus de meesten vonden het niet echt leuk
|
Ach de meeste bijbaantjes die je als middelbare scholier/student kunt krijgen zijn kut. Kranten en post zuigen omdat je vroeg uit bed moet en in weer en wind altijd naar buiten moet. In de horeca kunnen de tijden zwaar zijn en de klanten gemeen. Vakkenvullen is saai en slechtbetaald en zo zijn er nog genoeg andere baantjes te bedenken die niet enorm briljant zijn.
Maar daar gaat het ook niet om, je wilt namelijk geld verdienen. En dat lukt bij al die baantjes. En als je superleuke collega's hebt (wat nagenoeg overal kan) is zo'n baantje prima te doen. Ik zou zeggen probeer het gewoon want waar de een niet tussen past is voor jou misschien wel heel geschikt en andersom. Ontslag nemen kan altijd nog. |
Postbezorger zijn was anders geweldig, als ik ooit de staatsloterij win overweeg ik serieus om mijn baan op te zeggen en vier dagen per week postbode te worden (y)
|
Mja mijn punt was ook dat je tegen elk bijbaantje wel iets kunt verzinnen. Ik heb 3 jaar op de markt gewerkt en dat was soms koud en saai en je moest de hele dag staan, maar ik vond het baantje geweldig. Beetje ouwehoeren met de mensen en de andere marktkooplui <3
|
Je kunt tegen elk bijbaantje zeker iets verzinnen maar de Mac is wel heel kut. Is voor mij de allerlaatste optie iig.
|
Mcdonalds is stressend. Dus je moet goed tegen stress kunnen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |