![]() |
Ik weet de oplossing tegen depressie
Ik weet waarom veel mensen depressief en ongelukkig zijn.......
Ik verzoek dit soort mensen mij een priveberichtje te sturen. Want als ik de oplossing ga plaatsen in de topic, dan word ik gelijk als gek uitgemaakt. En bovendien heb ik geen zin om de koude reacties aan te zien.. ;( Het is ook geen wonder dat dit soort klachten met de jaren verder zal gaan stijgen.. ;( |
.....ik heb geen zin om je te pm'en. Wie A zegt moet ook B zeggen.
Ben wel nieuwsgierig nu. Ik verwacht iets met religie of helende stenen oid. |
Nee het heeft niks te maken met religie of helende stenen..
Maar ik vrees dat ik nu al niet serieus genomen zal worden.. En ik wil niet dreigen, maar de gevolgen zullen je snel achtervolgen.. En dat geldt ook voor iedereen. ;( |
Je dreigt wel, dus niet zeggen dat je dat niet wil.
Vertel het gewoon, dan merk je snel genoeg of je serieus wordt genomen. Zo niet.... Boeie? |
[QUOTE=kippekont;33630171]Je dreigt wel, dus niet zeggen dat je dat niet wil.[/QUOTE
De feiten zullen je vroeg of laat wel achtervolgen.... En dan zal je zeggen "hij heeft toch niet gedreigd! Had ik maar naar hem geluisterd" .......... Maargoed, ik schaam mij dat ik in dit kille harteloze generatie leef.. Het is niet normaal meer... |
Ben nu wel nieuwsgierig. PM het maar eens!
|
Als het echt zo simpel was, dan was iemand anders ook wel op die oplossing gekomen. Depressie heeft namelijk niets te maken met hoe harteloos of kil anderen zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |