![]() |
Condoom probleem
Kijk ik heb best wel een kutprobleem.
Iedere keer dat ik geslachtgemeenschap heb, heb ik continue hetzelfde probleem. Condoompje gaat om ik prop m erin bij haar maar dan krijg ik toch telkens weer (en dit gebeurt echt letterlijk iedere keer) dat ik een slappe krijg...en dit komt echt door het condoom, want heb t toen ook een x zonder gedaan en toen was er niks aan het handje. Ik zou graag willen weten of jullie eenzelfde soort probleem hebben gehad vroeger en hoe jullie daar mee om zijn gegaan? En eventueel hoe ik mezelf toch comfortabel kan laten voelen met een condoom om, en evt advies welke condooms het minst irriteren? Zou echt fijn zijn want ik word er een beetje moedeloos van :( |
Misschien beschouw je het omdoen van het condoom als een soort startschot: nu zit ie er om dus er moet meteen geneukt worden. Ga gewoon door met kussen, wat "handwerk" en wat jullie maar lekker vinden en als je hard blijft ga je verder. Het is niet zo dat het door het condoom een beetje stroef gaat? In dat geval wat glijmiddel of spuug gebruiken. Dunnere condooms kunnen ook een oplossing zijn. En trek je zelf een paar keer af met een condoom om, dan kan je een beetje aan het gevoel wennen.
|
Ik snap niet echt hoe je een slappe kan krijgen, als je een condoom om hebt?
Ik weet niet of je een vaste vriendin hebt, maar als je een condoom niet prettig vindt, kan je het altijd zonder doen? Mits je vriendin iets gebruikt (pil, spiraal). |
Zo snel mogelijk manieren vinden om van het condoom af te komen.
|
dat is meer een lul probleem xd
|
Citaat:
|
Is het condoom niet te klein? (Al zou ik eerder denken dat het bloed wat in je penis zit om hem hard te maken, erin blijft omdat die afknelt. Maar oke)
|
tussen de oren zit dat!
|
Dat is absoluut geen tussen-de-oren-probleem.
Ik heb het ook enkele keren meegemaakt en het ligt aan het feit dat het afgerolde, verdikte randje aan het einde van het condoom dermate om mijn erectie knelde dat het (kennelijk) voor verslapping zorgt. Bloedtoevoer / afvoer...daar heeft het iets mee te maken. Er is echter 1 condoom met een veel dunner randje waar ik dat probleem niet bij had. Ik weet de naam even niet, maar het is een extra dunne van Durex; de ELITE. Probeer het maar eens. Goed afrollen zodat ook het laatste beetje helemaal afgeold is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |