![]() |
m'n borsten
ik ben een meisje van 13 jaar , bijna 14 en ik ben 1,71 en ik heb cupmaat 75a , ik weet dat ze nog moeten groeien maar ik vind m'n borsten veel klein , waardoor komt het dat ze nieso snel groeien ? ik draag alleen overdag een bh. komt het doordat ik dun ben ? want zelf vind ik dat ik totaal niet dun ben andere mensen uit m'n klas hebben al veel grotere borsten en dan kom ik aan met m'n cupmaat 75a -,- dusja , hoe komt 't dat ze niet willen groeien ?
|
Hoe kom je erbij dat ze niet groeien?
|
13 is nog heel jong voor grote borsten. Voor een idee van welke maat je krijgt kun je het beste kijken naar je moeder en oudere zussen als je die hebt. Ik was met 13 ook nog nagenoeg plat maar had op mn 17e uiteindelijk al cup D.
|
probeer een push up bh
|
Kom maar terug met 'zeuren' als je 22/23 bent. Dan zijn je borsten pas uitgegroeid. Ik snap dat je, als je 13 bent, geen tot weinig geduld hebt, maar toch... Probeer een push up beha.
|
Citaat:
|
Ik weet het, dit is zo'n zin die je waarschijnlijk al tig keer gehoord hebt en niet meer kan horen:
"Geduld, het komt nog!" Mijn borstgroei is pas heel laat op gang gekomen. Dat wordt door je genen bepaald, kan je niets aan veranderen. Ik had tot mijn 14de een 75A, tot mijn 16de een 75B, en zit tegenwoordig meteen mooie 75C - geduld is de boodschap. |
wie zegt dat je perse grote tieten moet hebben?
Small titties unite!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |