![]() |
Wat vinden jullie nou van de 18+ regel?
Wat vinden jullie? Ik vind die 18 regel driedubbel niks, en het "alcoholprobleem" word nu alleen maar erger, omdat 1% van de jongeren er niet mee om kon gaan, worden alle jongeren er dus op gepakt.. Nu komen er steeds meer illegale zuipketen overal waar ze nog meer zuipen. En niemand houd zich ook echt eraan ofzo, ik ken zelf in iedergeval niemand die opeens is gestopt met drinken of roken. Ik zelf ook niet. En de drempel van lichte naar sterke drank is nu ook weg want allebij 18. De overheid neukt maar wat graag minderjarige jongentjes he :/
|
Maakt mij niet zo veel uit, aangezien ik gewoon alles nog kan halen bij Turkse slijterijen e.d. 't Is wel irritant soms, bij de Ah o.i.d, maar over een half jaar ben ik zelf 18 en best wat vrienden zijn voor die tijd al 18 geworden.. Dus gewoon nog even wachten.
|
Als je drank wilt, of sigaretten, kan je er altijd aankomen. Je kent vaak wel iemand, die oud genoeg is om het te kopen. Dus, die regel slaat helemaal nergens op.
|
Vreselijk ! Vooral met uitgaan !
|
Kut, maar logisch. En via via kom ik er wel aan, dus niet zo'n groot probleem.
|
Contraproductief
|
Voor de 17 jarigen van nu is het kut, over 3/4 jaar weet niemand beter en dan wordt het drankgebruik naar mijn verwachting wel een stuk minder onder de 18.
|
Citaat:
|
je ken gewoon drank bestellen op webshops en dan laten bezorgen door postNL of ophalen bij primera ofzo
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |