![]() |
Wenkbrauw geknipt.
Hey iedereen,
Ik heb me een paar dagen geleden tussen mijn wenkbrauwen een paar haartjes weg geknipt. Toen hoorde ik dat bij knippen en scheren de haargroei gestimuleerd wordt. Is het erg dat je 1 keer eens haartjes heb weggeknipt? Niet dat ik dan straks met een dikke doorlopende wenkbrauw loop? Want daar ben ik juist bang voor. Ik ga sowieso niet meer knippen, maar met een pincet het eruit trekken. Alvast bedankt, FrDave |
Knippen, scheren, of welke manier van ontharen je ook gebruikt: het stimuleert de haargroei NIET. Zo'n haarzakje trekt zich daar niets van aan. Soms líjkt het alsof de haar dikker is na scheren, maar dat komt doordat een scheermesje zo'n haar schuin afscheert. Je kunt dus met je wenkbrauwen doen wat je wilt, als je ze een tijdje verwaarloost worden ze vanzelf weer de oude.
|
Wat geeft het of het echt zo is of dat het lijkt: beter is om er niets aan te doen zolang het naar jouw gevoel acceptabel is. En dan kun je beter knippen dan met een pincet in de weer, want bij epileren lijkt het pas echt (/is het pas echt) alsof alles veel dikker en donkerder terugkomt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik trek ze ook uit.Geen probleem.
|
Citaat:
|
Waarom doe je wat je doet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |