![]() |
Hoe kom je aan je avatar?
Vertel het hier!
|
Trap jij af? :p
Mijne lijkt me wel voor de hand liggend |
Internet.
|
Citaat:
|
Miami Vice.
|
Google op schotse hooglander.
|
Gewoon omdat Jip en Janneke cool zijn.
|
Ik denk dat dat in een van mijn keren google zoeken op natuurplaatjes was.
|
kleine grote planeet
|
Ergens op google gevonden. ik weet alleen niet meer hoe. Het was mijn eerste avatar.
|
Gekocht in de winkel
|
cd hoesje :o
|
Vind The Fresh Prince leuk en Seinfeld (vooral George) ook leuk.
|
Zelfgemaakt.
|
Sam de adelaar uit de Muppet show, speciaal uitgezocht omdat ik vaak op N&A was, leek me toepasselijk.
|
Geen idee meer eigenlijk. Waarschijnlijk ooit ergens op google gevonden en nooit meer verandert uit gewenning.
|
Volgens mij is het niet echt interessant wáár de avatar vandaan komt; internet dûûh..
Het lijkt me voor de hand liggend dat Etma bedoelde; "waarom heb je voor déze gekozen". Ennuh, nog wat; volgens mij hoort TS altijd te beginnen... |
Mijn buurjongen had de remix van lazy town - by the book als wekker en ringtone ingesteld op mijn telefoon, om me te pesten. Ik vond het een tof liedje en ging het op youtube opzoeken en luisteren. Toen besloot ik mijn liefde voor lazy town te benadrukken door er een plaatje van als avatar te nemen.
|
Gejat van Etmakas
|
Heetste man ooit.
|
Ik was een beetje aan het wikipediaën en toen kwam ik op Susette LaFlesche. LaFlesche was de eerste vrouwelijke indiaanse mensenrechtenactiviste, ze was schrijfster, journaliste en antropologe en ze was heel dapper. (Y) Ze streed samen met haar man en vader voor de rechten van haar volk, de Ponca-indianen. Toen haar man en vader in de gevangenis kwamen, ging zij door.
En nu is ze mijn avatar! (Y) |
Vond ik leuk.
|
Internet + gepimpt met kerstmuts in paint.
|
Gewoon een cool looking geometrisch gifje XD
|
Eigen foto en bij gebrek aan andere inspiratie voor iets nieuws.
|
Farm Heroes :p
|
'R Wagner' gegoogled
|
Weeping Angel van Doctor Who, 2 afbeeldingen gezocht en er een gifje van gebouwd.
|
Het is een deel van een schilderij, en een albumcover
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |