![]() |
xx
.
|
Hee,
Er is ook een subforum, gericht op de sexualiteit. http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28 Ik denk dat je, je vraag daar beter kan stellen! Wat je eventueel anders kan gebruiken: Afstandsbediening, stevige dingen. Stop er geen dingen als komkommer in, want die kunnen afbreken, en dan zit je gênant bij de dokter! |
Een afstandsbediening lijkt me niet minder gênant. Het is onhygiënisch en lijkt me ook niet fijn.
|
Het is niet hygiënisch, maar he breekt niet. Daar doelde ik meer op. Een komkommer kan dat wel. Daarom is dat naar mijn mening gênant bij de dokter.
|
---> seks idd.
|
pabo.nl, is anoniem dus niemand weet wat erin zin.
|
Citaat:
|
Hier zijn de dingen die ik te zeggen heb over dit topic.
1) Je kunt geen stuk komkommer kwijtraken in je kut. Het is geen ravijn. 2) Sowieso kun je er een condoom omheen doen, dan is het niet erg als 'ie breekt. Al kan ik me niet voorstellen dat dat snel gebeurt. 3) Komkommers kun je misschien gebruiken als dildo, maar TS wil helemaal geen dildo, ze wil een vibrator. Dat is iets anders. 4) Een afstandsbediening lijkt me oncomfortabel en onaardig tegenover de andere mensen in je huishouden. 5) Als je iets bestelt bij de Pabo blijven ze je nog eeuwig hun catalogi toesturen. 6) Ga gewoon naar de Etos. |
Anaal kun je wel iets kwijtraken overigens, voordat men enthousiast aan de slag gaat met de groenteafdeling.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar pabo is nogal duur. etos zou kunnen zijn ze 24,99 of duurder |
Ik heb betere adresjes dan de Pabo.
De vorige bewoners van alle huizen waar ik ooit gewoond heb niet, want ik heb overal wel post van ze gehad. Maar nu je 't zegt, ik heb inderdaad al een hele tijd geen reclame meer gezien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |