![]() |
naaktzwembaden??!!
Bestaan er naaktzwembaden??!!
|
Ja.
Vraag beantwoord, dicht gooien maar? |
Volgens mij geen speciale zwembaden maar sommige zwembaden hebben/hadden speciale avonden voor nudisten/naturisten. Check zwembaden in je buurt. Maar ik dacht dat je niet graag naakt gezien werd?
|
Ja. Je kunt naakt zwemmen aan het naaktstrand, maar bijvoorbeeld ook in de sauna.
|
Citaat:
Het is wel vochtig in de sauna, maar zwemmen dat lukt mij nooit. |
Een beetje saunacomplex heeft over het algemeen een zwembad om af te koelen (zowel binnen als buiten), slimmerik.
|
Citaat:
maar met mooi weer is buiten fijner |
Citaat:
|
Citaat:
in oss is bijv. 1 of 2x permaand het grote zwembad open voor nudisten al moet je dan lid zijn van de vereniging... hemelrijk volkel kun je nu ook goed zwemmen water is niet koud |
Citaat:
|
Overigens is het in alle bovengenoemde gelegenheden niet toegestaan seks te hebben en wordt het niet gewaardeerd als je zichtbaar opgewonden rondloopt.
|
Citaat:
|
Zelfs in seksclubs en op fetisjfeestjes mag je niet altijd seks hebben in 't zwembad.
Zichtbaar opgewonden alleenstaande mannen die er vooral zijn om naar mensen te staren en over hun onderbroekje te wrijven worden overigens ook geweerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de bijbelbelt, vergeet het maar.. dan gaan de ChristenUnie en de SGP weer zeiken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |