![]() |
Alllllleerr 1ste gedicht,verhaaltje _-||Fantasie||-_
Het is een gesprek tussen jonge kinderen die buitenspelen
Fantasie, 'k moet de wereld redden,geen tijd om te blijven staan. 'k moet de wereld redden, 'k moet weer verder gaan. 'k moet de wereld redden, nee het is niet zomaar iets. 'k moet de wereld redden, Op een draak z'n rug zo hoog. 'k moet de wereld redden, Vechten met een tovenaar 'k moet de wereld redden, Sjee 't is wel vermoeiend hoor 'k moet de wereld redden, het lot van de wereld op je schouders 'k moet de wereld redden, Nou dat is heel wat 'k moet de wereld redden maar helemaal aleen? dan maar geen wereld redden Ik stop er lekker mee, JIJ kan de wereld redden als jij dit nodig vind! ik speel niet meer mee jij..jij....jij stom lomp Kind! Het is m'n allereerste gedichtje/verhaaltje/ietsje en kreeg ineens zin om iets te knutsellen eerlijk zeggen wat je er van vind :p (please go easy on me ) |
Ik vind dat 'k moet de wereld redden' steeds ervoor een beetje te...
Verder spreekt 't me ergens wel aan, alleen ik erger me dood aan die herhaling ;) [Lucky Duck die weer eens niet uitlogde :o] |
Herhaling is op zich een heel goed middel, maar hier is er iets te gortig gebruik van gemaakt. Misschien kan je verschillende tweede delen van zinnen achter de stokregel zetten. Je verteld dan nog steeds hetzelfde, maar herhaalt minder vaak.
Het einde is grappig verzonnen, maar je had het wel wat beter onder woorden kunnen brengen, denk ik. Hoewel het geaarzel van het kind wel weer cool is dan. LUH-3417 - Niet slecht, zeker niet voor de eerste keer. |
Ik geloof dat het een gedichtje is, door de herhaling, dus ik verplaats 'em naar DoP.
Ik vind 'em wel leuk :) alleen die herhaling is iets té voor mij, gedichten liggen me niet echt. |
die herhaling komt iets te dwangmatig over, verder is het idee leuk en best uitgewerkt.
|
ik vind het wel stoer, die herhaling heeft op zijn manier ook wel weer wat :)
|
Ben er ff mee aant knutselen gegaan, hope you don't mind... :o
vind 'm zo iets duidelijker lopen en de herhaling minder storend... Citaat:
Hij's geschreven zoals kinderen zijn en de fantasie er in is geweldig :D Echt kewl! XXX |
we moeten eerlijk zijn, maar wel lief blijven :P
Ik vind hem wel leuk, niet echt wat mij persoonlijk aanspreekt, maar voor een eerste zeker niet verkeerd! Dus ga door met dichten zou ik zeggen, dr rollen vast mooie dingen uit! |
Dankjullie wel voor al jullie meningen ( en ik had expres :P bij"please go easy on me" gezet)
|
Ohja btw ik ben Goldenaura onder andere naam
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |