![]() |
De Sims 4
Sommige mensen noemen mij een kneus. Maar ze zijn gewoon zooooo leuk! Ik kijk zo uit naar de release date; 2 september. Zijn hier meer mensen die hem gaan spelen?
|
Ik wil het wel proberen, maar ik ben nog steeds niet helemaal om voor Sims 3. Ik had de hele serie van Sims 2 compleet en kan gewoon niet wennen aan de nieuwere versie. De doorlopende stad is leuk, maar veel gebouwen zijn rabit holes waar je niet eens in kunt en meer van dat soort dingen maken het spel voor mij minder leuk.
Maar ik ben inderdaad benieuwd naar Sims 4! |
Als je de trailers nog niet gezien hebt....
http://youtu.be/pZmtGfTj-to http://youtu.be/9KSFkcKBBMoThe http://youtu.be/1xZn8XUUat8 |
Ik heb die Creëer een Sim demo gespeeld op Origin. Ik merk eigenlijk maar weinig vooruitgang ten opzichte van die uit Sims 3; de graphics zijn een stukje beter en dan heb je die nieuwe UI, die ik zelf redelijk onoverzichtelijk vindt.
Ik mis met name nu dat je niet meer alle vrijheid hebt over kleuren en materialen; eerst kon je van elk kledingstuk en kapsel nog de kleuren zelf bepalen, maar nu niet, alleen een kleine selectie? :\ |
Citaat:
Maar ik ga het spel echt wel kopen. |
Ik heb m besteld! wie nog meer?
|
Ik wil hem heeel graag spelen, alleen betaal ik gewoon liever geen 60 euro voor een spel :P
Ik ga gewoon sneaky wachten tot hij te downloaden is... Ook was ik idd niet zo blij met sims 3, die vond ik zelf lang niet zo leuk als sims 2, wel vaag eigenlijk. De character creation van Sims 4 ziet er wel echt zoo awesome uit! |
In de download zit een bug, EA heeft speciaal voor de niet legale spelers het spel wat aangepast...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De mensen die dat fixen hebben de game meestal al voor de officiële release date gefixed en geüpload hoor. :D
|
Wat bij EA dan weer wel vaak zo is, is dat je nog enkele patches moet afwachten voor het spel echt lekker speelt... en in het geval van De Sims natuurlijk ook nog behoorlijk wat uitbreidingen die je waarschijnlijk al eens vrijwel exact hetzelfde hebt gekocht voor de vorige versie. Dus zelfs als je legaal/eerlijk wilt handelen; wacht gewoon even. Zou ik iig zeggen.
|
Ik zit te wachten op Farcry 4
|
Nou ik heb hem gedownload, suuperleukspel, heel uitgebreid! Alleen is die bug inderdaad wel irritant maar na een tijdje raak je er wel aan gewend, ga daarvoor niet 55e betalen :P
Alleen met de babies is het wel vaag, meteen als de baby net geboren is kan hij meteen opgroeien naar kind, waar datnou op slaat.. behalve dat superleuk! |
Ze hebben de peuters idd uit het spel gehaald. (Vind ik niet zo handig, want ik liet mijn peuters altijd al heel vaak vaardigheden leren.)
|
Ja idd, dat vindik jammer.. maartis wel handig datje nu eerst een lange tijd jong volwassene bent, en daarna pas volwassene :)
Daardoor hebje wel genoeg tijd om vaardigheden te leren! |
Nouja die tijd kon je altijd zelf al bepalen in sims 3. Zelfs het gehele verouderen uitschakelen.
Ik moet nog steeds Sims 4 proberen, maar ik weet het niet. Ik vond die open wereld functie best gaaf, en peuters en zwembaden.. ik bedoel serieus. Straks allemaal DLC uitmelkertjes, zoals de afgelopen 3 games al. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |