![]() |
Slechtste muziek ooit.
Er is goede muziek. Overal. Soms moet je het zoeken.
Er is ook slechte muziek. En ook overal. Sommige radio zenders draaien het zelfs alleen maar. In ieder geval. Post hier wat in jouw ogen het slechtste nummer ooit is. Voorwaarde is wel dat het een nummer is dat enigszins "serieus" bedoeld is; dus niet van die flauwe parodie nummers die al slecht bedoeld zijn. Mijn stem gaat naar Rebecca Black - Friday: |
Ik ga hier even over nadenken, de foute 70's en 80's LP's van m'n pa zijn echt om te huilen maar ik kan niet zo een-twee-drie een nummer aanwijzen.
|
Van die kiloknallers met country muziek denk ik.
|
Temple of Love van Sisters of Mercy. Sodeju wat werkt die plaat me op mn zenuwen.
|
Iets van BLØF of Celine Dion.
|
No comment. |
"Call me maybe" vind ik echt verschrikkelijk en Nederlandstalig, maar dat is iets te algemeen.
|
Zoals ik nooit een favoriet nummer heb gehad heb ik ook geen nummer dat ik het slechtst vind. Ik heb echter een ENORME hekel aan mensen als Nicky Minaj, Iggy Azalea, Ariane Grande, Snoopdog, Rihanna,,,, moet ik verder gaan? Verschrikkelijk vind ik dat.
|
Citaat:
|
Ik heb serieus een hekel aan Nederlandstalige muziek, gewoonweg VRE-SE-LIJK .....
|
Citaat:
Volksmuziek vind ik namelijk zelf ook niet erg leuk, maar Blof, Spinvis en zeker Herman van Veen kan ik erg waarderen. |
Nicki Minaj - Anaconda
Een boodschaploos nummer waar het slechts over haar dikke reet gaat... echt om te huilen..(n) |
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |