![]() |
stiekem weg
Hoe kom ik stiekem in een stad 25 km verderop, zonder dat m'n ouders daarachter komen?
|
Je logeert zogenaamd bij een vriend en gaat met het ov?
|
Met de trein denk ik. Of met de bus. Fietsen kan ook maar dan ben je wel even onderweg.
|
Als ik de trein of bus neem vragen mn ouders zich af waar al het geld op mn ov chipkaart naartoe is.
|
Dan zet je er nieuw geld op.
|
Als je een beetje doorfietst is het minder dan een uur fietsen.
|
Citaat:
|
25km is trouwens wel een beetje weinig, als je ouders er eenmaal achter zijn waar je bent hebben ze je zo gevonden.
|
Citaat:
En je kan in de bus ook gepast betalen. Dus dan omzeil je je ov kaart. |
Of je luistert gewoon naar je ouders voor een keer, want dit plan gaat je toch niet lukken. Ook lekker onverantwoord van al die volwassenen hier die een knulletje van 14-15 tips gaan geven over hoe je je ouders kunt voorliegen over waar je bent. :')
|
Citaat:
|
Waarom wil je eigenlijk zo graag weg TS?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn ouders zullen het er wel naar gemaakt hebben.
|
Citaat:
Ik probeerde ook met de aard van mijn antwoorden TS een beetje aan te sporen om zelf verantwoordelijkheid te nemen, maar dat is vooral wishful thinking :p |
Ik wil afspreken met iemand die ik hier heb leren kennen.
Maar mn ouders denken dat het een of andere kinderlokker is. Ze zijn altijd zo overbezord |
Wie is het? Misschien kunnen wij wel zeggen of het een kinderlokker is of niet.
|
Als hij inderdaad een kinderlokker blijkt te zijn en TS steekt 'm neer dan kunnen we ook praktische tips geven over hoe je een lijk wegwerkt.
|
Ik zou niet met Reverend meegaan maar bijvoorbeeld wel met Colonel Sanders.
|
En Paranoide knipt misschien je lip af.
|
Kun je niet allebei 12.5km fietsen?
|
Niet tegen je ouders vertellen dat je stiekem naar een stad 25 km verderop gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je gaat naar de supermarkt koop daar een anonieme ov voor €7,50 en zet daar wat geld op. niemand die het weet.
|
Gewoon de fiets pakken. En spreek in ieder geval op een drukke plek af als je diegene nog nooit gezien hebt. Misschien is dat nog wel de meest wijze oplossing: vertel je ouders dat je diegene wilt opzoeken en vertel ze daarbij gelijk hoe je dat veilig gaat aanpakken.
|
te voet is waarschijnlijk wat te ver?
|
taxi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |