![]() |
hopeloos
haai,
ik heb een 19 en ben verliefd op een vriend van me. hij heeft al een vriendin sinds november maar ik heb al een klik met hem sinds oktober. sinds kort spreken we steeds meer af... op een dag kwam ik hem tegen tijdens het uitgaan ik had best wel een bakkie op en vroeg om een kus die kreeg ik toen ook. ik heb het hier nooit meer met hem over gehad. een paar weken terug begonnen we met chillen met zen tweeen toen begonnen we ook met handen vast houden (wel alleen als niemand anders erbij was). nu is het ook een arm die ik om me heen krijg maar ik heb geen kus meer gekregen. sinds kort ben ik er achter gekomen dat hij nooit tegen zijn vrienden of vriendin zegt dat hij met mij chilled een ander meisje. sinds ik daar achter ben gekomen door zijn vrienden en zijn vrienden door mij doet hij heel raar en foccusd alleen op zijn vriendin. wat moet ik nou doen ? |
De dude met rust laten.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik sluit me bij de vorige reacties aan. Het laatste wat je moet doen is op zo'n manier gaan stoken in een relatie. Als het uitgaat, en dat niet door jou komt, kan je achter hem aangaan. Maar doe dat echt pas als hij weer vrij is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |