![]() |
*GENT Goa-meeting*
Het is waarschijnlijk nog nooit geweest, maar Shanli en ik willen een Gent GOA meeting, liefst ergens in september. Voor de mensen in/rond Gent, en de rest mag natuurlijk ook :D.
We zouden naar een goa-feestje gaan, weet nog niet welke, maar er zijn er elke week wel dus dat is geen probleem. Tadaaaa. Gaan al mee: -Shanli -Sjeherazade |
Beetje ver weg, zelfs als ik over 'n dikke maand op kot in Leuven zit...
|
tof idee..... alleen kut dat ik in Groningen woon :/
|
Citaat:
waar de neuk ligt gent? -edit- ah, in belgie, 'k weet genoeg. |
Als ik die dag in Gent ben, wil ik wel es gedag komen zeggen :)
(ik ga me nog niet bij het lijstje voegen, want 't hangt af van de datum en zo) |
Jezus....4 meetings.
Wat is de volgende...een gabber hardcore meeting? |
Citaat:
|
Ik vind dit eigenlijk een leuker idee dan de rest van de meetings.. :confused: :)
Maar ik kan denk ik ook niet :( Te ver weg.. :s |
nog een meeting? goeie god, alsof drie nog niet genoeg was..
ik kom niet, gent is mij iets te ver. hoewel ik shanli en sjeherazade wel graag een keer zou meeten :) |
Uhm, mischien een idee om dit soort mini meets te organiseren via msn. Even in profiellen van mensjes kijken wie d'r in de buurt wonen enzow en dan die op msn vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
insgelijks hoor haha |
Goa-trance-meeting, daar alleen al doe ik het voor ;)
Verder is Shanli natuurlijk dé persoon die ik nog mot meeten :] maar Gent... bah... kan het niet dichter bij huus? :D |
Citaat:
poeh,dan meeten evelien en ik wel alleen Je nick is zo moeilijk om te schrijven ;) |
GOA!!!!!!!!!!! :)
Maar GEnt??????????????? :( pfffffff......... meebie |
Citaat:
|
gent.. :D
best ver enzo.. wel leuke stad.. |
Oke ik begin me nu toch zwaar af te vragen wat dat hele Goa-trance gedoe is? :confused: Een bepaald soort feest of een bepaalde soort muziek? Ik snap er niks van :o
|
Citaat:
Goa-trance feesten zijn vaak feesten op industrieterreinen of in het bos,gewoon grote lege plekken die plekken word versierd met fluoriserende lappen,en schilderingen en blacklight...altijd erg gezellig. Hangt een hele fijne sfeer ik ken niemand die op zo'n feest is geweest en het niet leuk vond :) |
heb genoeg goa op 170 bpm das niet bepaald rustig te noemen imho :)
|
hmz lijkt me vrij apart
|
Citaat:
Maar je hebt ook verschillende soorten goa het is niet allemaal hetzelfde :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaaa,olga,je moet komen (y) |
Citaat:
of http://www.goatrance.de of http://www.goa-trance.de En idd zoals CemSlut zegt: ik ken ook niemand die het niet leuk vindt... |
Waah!
Dit is wel een erg cool meeting idee. En ik zou heel graag willen komen, maar mijn portomonee vind dat niet echt leuk, waarschijnlijk... :( |
Citaat:
Zijn treinen bij jullie zo duur? In ieder geval: komen zul je doen!! ;) :) |
Jippie! ik ga binnekort die kant op ff belgie zien , maar dan is die meeting al geweest :S
Ik kan als ik daar ben ook mensjes opzoeken , iemand die benieuwd is naar mij ? ik ben 3 dagen ofsow in Belgie dan :) |
Citaat:
|
Citaat:
ok *zal niet verder aandringen* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie wel wat de datum is. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zich zou ik toch best graag zo'n feest willen meemaken, en belgen zijn tof, maar ja, allé, tis ver weg he.
|
*wil weer naar gent* gent is koellig.. maar ja.. moet eerst meer geld hebben ;)
|
ik wacht ook op geld, maar als het pas over een tijdje is dan hoop ik wel te komen :)
|
Wat is goa dan..? Niet dat ik kom ofzo, maar ik zou wel 's willen weten wat dat is?
|
Citaat:
Goa-trance feesten zijn vaak feesten op industrieterreinen of in het bos,gewoon grote lege plekken die plekken word versierd met fluoriserende lappen,en schilderingen en blacklight...altijd erg gezellig. Hangt een hele fijne sfeer ik ken niemand die op zo'n feest is geweest en het niet leuk vond met dank aan cem slut ;) |
:)
Goa is een deelstaat van India.. een eiland.. :) je kon er vroeger allerlei middelen kopen, opium, hasj.. enzo.. door dat Shiva-nogwat geloof van hun.. Er kwamen veel westerse mensen naar toe om daar rustig aan te doen en gebruik te maken van o.a. psychedelische middelen ;) De westerlingen namen hun leuke techno muziekjes mee en werd daar veel gedraaid op "fullmoon" openlucht feesten.. die muziek kreeg al snel veel Indische invloeden >> goa trance :) |
NEE.. mja och dat is mijn positive inbreng in dit verhaal :p
*dwingt gewoon de genters richting wat dichter bij huis te komen .. anders ben ik er niet.. en tjsa.. dan kan je het gewoon niet een geslaagde mieting noemen.. of juist wel.. maar och daar gaat het niet over* [zinloze ik ben net terug toevoeging]oooeeeeh :D camping appelhof is mja... in mijn ogen niet heel erg 'ton'-achtig :D[/zinloze ik ben net terug toevoeging] |
Goa is een provincie in India (de enige provincie waar drank legaal is) en later koop ik daar een hutje aan het strand :)
|
Ik kom ook hoor! (y) :rolleyes:
|
is dit weer een nieuwe trend.....?
Oude topics uppen...... Ik vind lifestyle wel leuker geworden de afgelopen dagen... :) |
Hmmm ....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als het nou niet zo f*cking ver weg was zou ik ZEKER komen.. maar dit gaat echt niet lukken :o
|
woohoo mijn topic van bijna een jaar geleden waar toch niets van gekomen is, helemaal ge-upt
dat doet wel iets |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |