![]() |
Wiskunde snap ik niet
Hallo,
Ik snap wiskunde niet zo goed en nu wil ik da antwoorden opzoeken. Maar dat lukt me niet. Ik vroeg me af wie hier werkt of heeft gewerkt met Moderne wiskunde editie 10 havo/vwo voor klas 2 havo/vwo. |
Ik zit op 6 VWO en ik ben niet slecht in wiskunde. Dus als je een vraag hebt, noem hem dan hier, dan kunnen we allemaal kijken wat we ermee kunnen. Voor mij zou een vraag uit een lagere klas te doen moeten zijn, gezien de stof toen wat simpeler was. Ik heb destijds niet gewerkt met dat boek (ik had de methode getal en ruimte), maar die boeken zullen vast niet veel verschillen.
|
Ik werk met Moderne wiskunde Havo/Vwo, geloof ik zelfde boek als jij. Editie weet ik niet. Ik heb op school Magister en via daar kon ik op de site komen van Moderne Wiskunde. Dan was ik automatisch ingelogd. Tot vorig jaar kon in op die site ook een uitwerkingenboek vinden. Dat is een antwoordenboek met de berekeningen. Vraag je leraar anders eens naar die site!
Succes, Melany |
Welk hoofdstuk en paragraaf als ik vragen mag?
Maar als je het niet snapt moet je niet gewoon de antwoorden opzoeken, maar er hulp mee zoeken (uitleg van hoe iets werkt, etc.). Even voor de grap... Antwoorden opzoeken. 1. pak het antwoorden boek. 2. doe het antwoorden boek open. 3. ga naar de juiste bladzijde. 4. tada daar heb je de antwoorden staan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |