![]() |
eigen vibrator of dildo
Hej,
ik ben een meisje van 14 en heb al wat geëxperimenteerd met men vingers en een tandenborstel ( had ik eens ergens gelezen) maar wil nu eens wat anders proberen. maar een vibrator of dildo kopen is geen oplossing. tips? |
Waarom is dat geen oplossing? Als dat geen oplossing is blijft er maar weinig over. Is er geen jongen in je klas met wie je wel zou willen oefenen?
|
Leen eens een tong van een leuke jongen of meisje.
|
Vraag aan je moeder of ze nog ergens een leuk speeltje heeft liggen.
Pak anders de playstation/xbox controller van je broer of broertje. Test de vibratieinstellingen. Er zijn dingen die je kan intypen op je mobiel om hem non-stop te laten trillen. etc. |
Oke, 1) gatverdamme, ik zou nevernooit een speeltje van mijn moeder willen gebruiken (ik wil niet eens weten of ze er eentje heeft) en 2) denk ik niet dat een meisje van 14 dat soort info met haar moeder wil delen. 3) Controllers en andere dingen die gezinsleden nog moeten vasthouden, is niet erg fris. Zelfde geldt natuurlijk voor je mobiele telefoon.
Ga nou geen huis-, tuin- en keukenspullen in je vagina proppen omdat je geen vibrator/dildo wil/durft te kopen, dat verhaal eindigt vaker dan je denkt op de eerste hulp. Er zijn ontzettend veel manieren om anoniem een vibrator/dildo te bestellen en thuis te laten bezorgen en anders zijn er genoeg winkels waar ze echt niet vreemd opkijken als iemand iets komt kopen, daar zijn die winkels namelijk voor. |
ooh ik weet trouwens dat je via willie.nl ( sorry als ik reclame maak ofzo )
Daar kun je de optie selecteren om het pakketje op te halen bij een winkel in de buurt. Dat is dat een normale winkel die pakketjes ontvangt van die willie.nl dan hoef je alleen langs te komen je naam te zeggen en af te rekenen. |
Citaat:
Kijk, dat zijn nog eens goede tips. |
of bij de etos kun je ze zo kopen
|
Kijk, hier hebben we Google voor!
" Anoniem Vibrator Kopen " of " Anoniem Dildo Kopen " Er zit vast wel iets serieus tussen :) Ik hoop wel dat je via iDeal kan betalen ;-) |
Een tampon
|
Kijk op youtube, daar staan talloze videos van mensen met het zelfde probleem en een oplossing.
"YouTube and Google are the answer to everything" Btw geen wortel of frikandel in je vagina stoppen, als ze afbreken en achterblijven ben je verder van huis. Btw. Florence, hoe oud ben jij eigk? |
Hahaha Je hebt gelijk Gekkeboy. Ik heb zelf ook een eigen dildo gemaakt, toen was ik ong. 13. Dat was echt HEERLIJK. Een echte aanrader. toen ik 15 was heb ik echter een echte dildo gekocht, dat voelt uiteraard veel beter. Ik ken iemand en die dacht een bevroren frikandel in der reet te stoppen, en die brak idd af...
Dus, kijk op youtube en google |
Citaat:
|
je mot een frikandel eten niet in je reed douwen
|
Gewoon tegen je ouders zeggen en veilig speelgoed aanschaffen. Die snappen dat echt wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had mijn schaamte naar mijn ouders overwonnen en heb daardoor ook gewoon wat veiligs liggen (gekregen) ik denk echt dat je veiligheid voor alles moet houden met dit soort dingen. |
Of je vertelt het gewoon niet tegen je ouders en koopt zelf iets bij de Etos.
|
Meid je ben 14 vertel het niet aan je ouders die gaan je echt geen dildo/vibrator geven als je het wil kn je gewoon naar een winkel gaan en halen ze zullen je vast niet raar aankijken want zo jong zie je er denk ik niet uit anders moet je gewoon verder met jezelf vingeren want dam hoeft alleen jij het te weten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, 16, dit meisje wat deze vraag stelt over dat speelgoed is 14, dat is maar 2 jaar, maar is wel verschil tussen kind en bijna volwassen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is een flashlight niet voor een man :confused::confused: , zo ja, wat moet je er in godsamme mee
|
Citaat:
|
En waar kun je die zoal kopen, (niet dat ik er een wil)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik krijg wel een vriendin, ik heb zo'n ding niet nodig
|
Je doet toch ook aan solosex? Waarom zou je er geen attributen bij mogen gebruiken?
|
Citaat:
|
Beste Jongenuittwente,
Als je 'n fleshlight koopt, zorg dan dat je iets hebt van Fleshlight (dus 't gelijknamige merk) of van Tenga. Goedkope alternatieven bevatten bijna altijd ftalaten of andere schadelijke stoffen. Bovendien zijn ze vaak poreus, waardoor je ze niet goed kunt schoonmaken. Wegwerpartikelen zijn ook nog een optie; je hebt al 'n Tenga Egg voor een paar euro. Voor meisjes en/of bij speelgoed dat voor beide geslachten geschikt is geldt dat je iets moet hebben van staal, glas of pure siliconen. In ieder geval geen jellymateriaal, daar zitten ook weekmakers in. Goede merken zijn o.a. Fun Factory, Lelo en Njoy. Groetjes, Para. |
Als jij beweert dat je (als je vrijgezel bent) niet de hand aan jezelf slaat, ben je in mijn ogen een leugenaar of je hebt een bedroevend laag libido!:y
|
wat is een libido??, ik ben 13, ik doe dat soort dingen niet
|
Citaat:
Je leeftijd zegt niet zo veel, de één zal op z'n twaalfde al met zijn vriendinnetje het bed in duiken, waar de ander tot zijn vijftiende nog helemaal geen behoefte daaraan of aan masturberen heeft. Doe dus vooral waar jij je goed bij voelt en niet wat je denkt dat hoort op jouw leeftijd ;) |
Je mobiel in een condoom doen, en op de trilstand zetten
|
er zijn ook vibrators die niet op een lul lijken maar bijv als een lipstift.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn ouders flippen hem nog steeds als ik een piercing erbij neem... |
Citaat:
|
koop gwn zelf een vibrator en niks tegen je ouders zeggen en dat zegt iedereen probeer gwn groeten esmee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |