![]() |
Wat trek ik aan?
Hallo iedereen,
Ik ga vanavond uiteten in een restaurant met 2 Michelin sterren. Ik eet nooit in zulke restaurants.. Dus weet ik niet precies wat ik aan moet trekken. Kan iemand mij helpen? Ik heb zelf een gala pak maar ik denk dat dat een beetje te overdreven is, of niet ? Heeft iemand tips ?? Mvg, Rick |
Dit past beter op Lifestyle. Ik verplaats het daarheen.
|
Ik zou wel iets fatsoenlijks aantrekken, maar ik denk niet dat je een pak aan moet. Trek gewoon iets leuks aan.. een pak is optioneel, maar gewoon een spijkerbroek met overhemd bijvoorbeeld kan ook prima hoor.
|
Misschien is het ook de moeite waard om te kijken wat het restaurant er zélf over zegt, bij een aantal gelegenheden kan je de toegang worden ontzegd als je je niet naar behoren gekleed hebt. Verder is een nette broek, net overhemd en nette schoenen wel het minste wat je kan doen.
|
Citaat:
Ont: inderdaad een overhemd en pantalon en nette schoenen. |
Ga naakt, nee doe een donkere spijkerbroek aan met een donkere blouse erop, is chic zat
|
Hoe is het idee ontstaan dat een spijkerbroek chique is?! Dat is het absoluut niet.
|
Ik snap überhaupt niet waarom spijkerbroeken zo massaal gedragen worden.
|
Ik denk omdat mensen het mooi vinden.
|
Citaat:
Dat zijn echter allemaal nog geen redenen om ze naar een chique gelegenheid te dragen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |