Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Problemen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1893793)

Rommeltje 27-08-2014 20:49

Problemen

Hallo,

Ik ben Rommeltje, een jongen van 18 met nu al ongeveer twee jaar een vriendin.
Naast dat ik een vriendin heb, heb ik ook een grote voorliefde voor donkere vrouwen.

Mijn probleem is als volgt:
Ik hou van mijn vriendin, maar de laatste tijd merk ik dat ik veel behoefte heb aan seks met een andere vrouw. Altijd heb ik al een hoog libido gehad, maar mijn vriendin had er wel controle over. Ik heb een prachtig seksleven, alleen sinds vorige maand is er heel veel afstand gekomen tussen mij en mijn vriendin, ze is gaan studeren en nu kan ik haar alleen maar in het weekend zien.
Ik weet het allemaal niet meer. Aan de ene kant heb ik het idee dat ik misschien gelukkiger wordt als ik een meisje heb die ik de hele week kan bevredigen, of meerdere.
Toch hou ik van mijn vriendin, ik zou met haar willen trouwen, maar mijn seksleven lijd onder de afstand tussen ons.

Diep van binnen weet ik dat ik het moet uitmaken. Het is een moreel taboe om vreemd te gaan. Toch heb ik iedere maandagavond, woensdagavond en donderdagavond de kans om een leuke meid mee te nemen naar mijn kamer en daar een mooi showtje neer te zetten.
de verleiding wordt steeds groter en mijn geweten begint heel erg te kriebelen...

Begin alsjeblieft niet met een verhaal over "dat ik helemaal niet van haar hou".
Ik zie een verschil tussen liefde en lust. De liefde is er genoeg voor me, maar de lust te weinig.

Little Phoebe 27-08-2014 23:06

Je hebt dit al eens eerder aan ons gevraagd, al was dat in de vorm van 'zal ik het met een donkere vrouw doen of niet'. Toen had je ook 'dik een jaar' met je vriendin en nu ineens (ongeveer) twee jaar.

Dat terzijde, als jij niet zeker bent dat je je pik in je broek kunt houden, is het eerlijker om het uit te maken. Als jij echt oprecht van haar houdt en met haar wil trouwen, dan blijf je bij haar, want het uitmaken omdat je niet genoeg aan je trekken komt is natuurlijk belachelijk. Je blijft bij elkaar voor de liefde en niet voor de seks. Wat denk je dat er gebeurt als je later een baan hebt, getrouwd bent en kinderen hebt, dat je er dan nog tijd voor hebt, om te neuken als konijnen? Ik bedoel, ze studeert nu, dus ik neem aan dat ze dat doet om een goede baan te kunnen krijgen.

Of laten we het dichterbij houden: Wat nou als ze ziek wordt? En dan heb ik het niet over een griepje, maar écht ziek. Of ze breekt haar been of wat dan ook. Iets dat haar ervan weerhoudt seks te hebben. (Voor de duidelijkheid: Dat wens ik haar noch iemand anders toe, het is even een voorbeeld.) Maak je het dan ook uit of ga je dan vreemd, omdat jij geil bent en zij niet kan? Of is dat een totaal ander verhaal? In mijn ogen namelijk niet.

De vraag is eigenlijk: Is seks belangrijker dan liefde?

Rommeltje 27-08-2014 23:54

Ik heb gewoon twee keuzes en iedere keuze heeft zijn voor- en nadelen.

Keuze 1:

Ik ga met mijn vriendin praten, ik vertel dat ik te ongelukkig ben met haar alleen in het weekend kunnen zien. En maak het uit.
Nadelen: Ik breek haar en mijn hart. Ik heb helemaal geen goede seks meer, maar af en toe een one-night stand of een friends with benefits.
Voordelen: Ik kan doen wat ik graag wil doen: vrouwen versieren, zonder geweten.

Keuze 2:

Ik praat er niet over met mijn vriendin. Geniet van de dagen dat we samen zijn. En probeer te blijven vechten voor de relatie.
Nadelen: Ik mis haar veel doordeweeks. Iedere vrouw die ik versier werkt in op mijn geweten. Ik zal nooit met een andere vrouw meer naar bed kunnen.
Voordelen: Ik heb goede seks met mijn vriendin, ben gelukkig in de weekenden.

Little Phoebe 28-08-2014 02:25

Citaat:

Rommeltje schreef: (Bericht 33646318)
Ik heb gewoon twee keuzes en iedere keuze heeft zijn voor- en nadelen.

Keuze 1:

Ik ga met mijn vriendin praten, ik vertel dat ik te ongelukkig ben met haar alleen in het weekend kunnen zien. En maak het uit.
Nadelen: Ik breek haar en mijn hart. Ik heb helemaal geen goede seks meer, maar af en toe een one-night stand of een friends with benefits.
Voordelen: Ik kan doen wat ik graag wil doen: vrouwen versieren, zonder geweten.

Keuze 2:

Ik praat er niet over met mijn vriendin. Geniet van de dagen dat we samen zijn. En probeer te blijven vechten voor de relatie.
Nadelen: Ik mis haar veel doordeweeks. Iedere vrouw die ik versier werkt in op mijn geweten. Ik zal nooit met een andere vrouw meer naar bed kunnen.
Voordelen: Ik heb goede seks met mijn vriendin, ben gelukkig in de weekenden.

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 33646279)
De vraag is eigenlijk: Is seks belangrijker dan liefde?

Colonel Sanders 28-08-2014 08:41

Je hebt behoefte aan seks met andere vrouwen. Dat kan, je bent pas 18, veel mensen zijn dan nog helemaal niet klaar voor een vaste relatie. Maak het uit, neuk lekker wat rond en als je daar mee klaar bent (kan kort duren, kan lang duren) dan krijg je wel weer een vaste relatie.

Verder kun je al dat geblaat er om heen wel weglaten.

WolterB 28-08-2014 11:05

2½ maand geleden was je er opeens uit en nu twijfel je weer?

Wees minstens eerlijk tegen je vriendin en als je zelf niet een knoop door durft te hakken kan zij dat eventueel doen.

Uit alles blijkt dat je seks blijkbaar een belangrijker aspect vindt dan de andere zaken die bij een relatie komen kijken. Je kan niet dealen met de huidige omstandigheden, maar maakt ze ook niet bespreekbaar. Als jij zo graag andere vrouwen wilt versieren en daar behoefte aan hebt, lekker doen maar maak het dan wel uit met je vriendin.

Rommeltje 08-09-2014 23:54

Verdomme, ik weet dat jullie gelijk hebben. Ik kan het gewoon niet. Het uitmaken. Ik weet dat het 't beste is. Maar ik zie haar als mijn toekomst en ik wil voor altijd bij haar zijn. Maar het is niet meer spannend. Ik vind het spannend om andere vrouwen te versieren, kijken hoe ver ze zouden willen gaan. Ik heb er niet veel moeite mee om vrouwen te versieren en veel komen er ook naar mij toe wat het niet makkelijk maakt.
Ik heb er met mijn vriendin overgepraat. Dat ik misschien gelukkiger ben als ik geen relatie heb, omdat ik me niet vrij voel om te doen en laten wat ik wil. Ik stelde voor een tijdje elkaar niet te zien waarop haar antwoord was: "daaar doe ik niet aan". De dag erna heb ik er toch voor gekozen het verder te proberen... Wat ik ook wil... maar het gaat toch fout.
Ik vroeg haar voor deze gebeurtenis een keertje de vraag of ze "er ooit aan dacht een einde te maken". Ik doelde op de relatie maar ze vatte het op alsof ik het over haar leven praatte. Toen zei ze dat Ik naast haar broer en moeder de enige mensen waren die van haar houden ,dat ze er over na had gedacht maar dat ik haar op de been hield.
Ik kan het gewoon niet. ik hou van haar, maar iedere avond als ik uitga zie ik weer de meisjes naar me lachen en vind ik het spannend. Bah, ik walg van mezelf. Ik wil gewoon een goed vriendje zijn, ik wil dat we samen gelukkiig zijn,

Ze zegt altijd dat het goed komt,
het komt goed zegt ze.
Het komt goed...

PS; als terugblik op mijn keuzes... ik heb dus keuze 2 gedaan... onbewust

Is seks belangrijker dan liefde?
Amen

feniks 09-09-2014 07:18

Kweek ballen en maak het uit, of kweek ballen en beteugel jezelf.

Elin3 09-09-2014 11:56

Is er geen manier om de weekenden met je vriendin spannender te maken. Doe eens wat speciaals, doorbreek de sleur en hou je door de week bezig met wat voor tofs jullie dat weekend gaan doen.

Probeer misschien ook samen te werken aan haar zelfvertrouwen. Als het uit zou gaan moet ze zich niet gelijk waardeloos voelen. Het lijkt me niet gezond om zo aan je vriend/ familie te hangen zonder andere goede vrienden die er voor je zijn.

Little Phoebe 09-09-2014 22:16

Spannend is niet genoeg. Spannend gaat voorbij. Dat spannende meisje is ook niet meer spannend als ze de volgende ochtend naast je wakker wordt.

Als jouw vriendin je niet kan geven wat je wil, dan moet je het uitmaken. Zo simpel is het. Als jij spannende seks met vreemde meisjes belangrijker vindt dan met je vriendin zijn, dan moet je het beëindigen.

Waarom vind je je vriendin trouwens niet meer spannend? Doet ze haar best niet meer voor je, naar jouw idee? Is het een sleur? Of is het puur en alleen dat (je denkt dat) ze je niet meer kan verrassen, zoals een vreemde dat misschien kan?

Rommeltje 10-09-2014 07:13

Ik heb het uitgemaakt. Ik sterf hier een pijnlijke dood, maar het is het beste.
We hebben afgesproken samen nog een laatste keer af te spreken en daarna elkaar los te laten.

Het is af en toe een opluchting, maar aan de andere kant voelt het zo onwerkelijk dat ze nu bijna volledig verdwenen is uit mijn leven. Ik weet dat ik haar niet meer ga zien in mijn leven, en dat is iets wat ik me niet kan voorstellen.

Zucht, het is beter zo, ik hoop dat ze dat zelf ook doorheeft...

feniks 10-09-2014 07:33

Goed zo. Happy hunting.

Rommeltje 12-09-2014 02:24

Ik heb vanavond seks gehad met een meisje met 70E.
lol.

ik ben best blij.
toekomst is voor losers

PS; deze kan wel gesloten worden

bierkoning 12-09-2014 04:14

Ok

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.