![]() |
over onzekerheid
ik weet niet of t tegen de regels druist maar ik zet hier 2 lyrics van me ( en dus mn band ).. ik vind lyrics eigenlijk gewoon moderne gedichten ( wanneer goed gedaan ) opinions ?
wat wel zo is is dat ze begonnen zijn als dingen rechtstreeks uit mn gevoel geschreven en daarna aangepast om t meer tot lyrics te vormen.. ( intresse in more btw ?) Die tonight , Live tomorrow I wish those happy people would see I wish that all these happy smiles could bleed like me Ignorance is bliss they say , its true All I wanted for my happiness , was you just you I wish that everyone like you would feel how its to live , how it is to die I wish that you would ever see how it is to love , how it is to break cause when you broke me tonight I died a little more I wish that everyone was like me or that I was like everyone , would I care cause tonite I died and tonite I died a little more but tomorrow I wish that everyone like you would feel how its to live , how it is to die I wish that you would ever see how it is to love , how it is to break cause when you broke me tonight I died a little more but tomorrow Im healed Im cured Tomorrow all my wounds are gone all the pain would fade , forgiving all you said cause I die tonight and live tomorrow en nummer 2: Perfect Blue sailing the borders of your imagination the current keeps drifting tight tears pain and crying latest kind of fashion and yet the sorrow had become my light dont disturb the sleeper , dont deny your dreams from now on im your guide , cause nothing is what it seems Im blue but I like it I need it and want it so dont help me out dont talk me in cause its not the way you think Im happy with my misery cause without it Id sink Im happy with my sadness , sorrow so should you cause baby, im so perfectly blue a change of color change of mood wont do my feeling good I like run and hide and play pretend with you cause baby , im so perfectly blue sweeping trough the skies and clouds of your dreaming world the night would come the light begone all my smiles are sold for a deep red price deeper than sight and yet my sorrow is my light Im happy with the way I am , dont try to change me tough you can Im happy with my sadness , sorrow so should you cause baby , im so perfectly blue a change of color change of mood wont do my dreaming good I like run and hide and play pretend with you cause baby , im so perfectly blue change me , free me , make me smile , become my muse for love yes you cause baby , im so perfectly blue |
whaaaaaa whoeeeei http://forum.scholieren.com/eek.gifk vindt ze moowj!!
Maajah kben nie voor nix groupie van je band... |
vooral 2e is cool http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
is heel goed melvin! http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Citaat:
En heel mooi melvin! Top werk! |
very mooi en triestig.. :S
ik heb iook eens een nummer over onzekerheid geschreven onzekerstrijd ik ben niet geboren om er bij te horen ik sta niet op voor jouw neppe kop ik ben mijzelf en alleen ik ben mij maar ben ik wie ik ben dan ben ik niet vrij nooooit hoorde ik er bij iedereeen zette mij opzij dat was altijd mijn grote pijn dat ik nooit mij zlef mocht zijn maar ik zal mij nooit aanpassen ik heb de schijt aan alle klasse dus strijd tegen je onzekerheid! zorg ervoor dat jij jezelf bevrijd! heb geen nijd en heb geen spijt! zorg er voor dat jij je levensweg berijd door vrienden in de steek gelaten al wat ik kon was mezlef gaan haten maar nu weet ik het was niet mijn schuld en nu lach ik mij een bult want ik ben trouw aan mezelf en mijn principes en ga niet meer om met dat zulk nare types ze hebben mij nu nodig en zeuren aan mijn kop maar ik heb hun niet nodig dust rotten ze maar op maar er zijn altijd mensen die er altijd vor je zijn zij die met je delen in je pijn dat zijn pas echte vrienden en zo krijgt iedereen wat hij verdiende dus strijd tegen je onzekerheid! zorg ervoor dat jij jezelf bevrijd! heb geen nijd en heb geen spijt! zorg er voor dat jij je eigen levensweg berijd meisjes lieten mij altijd in de steek soms na een dag en soms na een week ik was te blind om in te zien dat ik ging met zo een stomme trien maar nu weet ik beter nu weet ik het zeker alleen nog maar echte liefde voor mij anders is het snel voorbij! ik laat niet meer met me spelen want ik verdien beter volgens velen! dus strijd tegen je onzekerheid! zorg ervoor dat jij jezelf bevrijd! heb geen nijd en heb geen spijt! zorg er voor dat jij je levensweg berijd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |