![]() |
voor het eerst in het bos
hoi ik wil binnenkort voor het eerst gaan aftrekken in het bos maar waar moet ik op letten en hebben jullie tips bedankt alvast:)
|
Goed kijken of er niet iemand in de buurt is die je er mee lastig valt en een stuk keukenrol meenemen zodat je je piem niet met boomschors of brandnetels hoeft af te vegen.
|
Wat voor tips verwacht je? Doe het waar je niemand lastig valt en overleef de teleurstelling van in een bos pagga slaan.
|
Kijk of de bomen wel genoeg blaadjes hebben voor de tijd van het jaar. En vergeet niet om regenwormen te tellen.
|
Wrm in het bos en nie thuis
|
gewoon thuis is zo normaal
|
Redelijk idioot, maar keukenrol & een goede plek zijn waarschijnlijk wel de beste tips !
Een tip voor als je weer thuis bent, controleer eens op teken ;-) Succes ermee ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Afgezien van de teken moet je ook uitkijken voor rode mieren, hondendrollen en enge mannen in het bos,
|
in lange jassen
|
vind ik leuk
|
ik zou dan uitkomen dat niemand je ziet.. en ook geen dier.. dat is zielig voor het dier want die krijgt een trauma van hier tot tokio.. :P maar anders ik gewoon ergens een afgelegen plekje zoeken ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |