![]() |
te dikke penis
Ik heb nu al met meerdere meisjes seks gehad, maar de eerste keren lukt het steeds niet echt vanwege de dikte van mijn penis (6cm). Heeft iemand tips om dit soepeler te laten verlopen? Het is bij een ontmaagding zelfs eens zo ver gekomen dat haar vagina inscheurde, ik wil meisjes helemaal geen pijn doen :(
Groeten |
Slechtste Troll Ooit.
|
Ik wil niet zo ver gaan door je meteen voor troll uit te maken maar 6 cm is fors maar niet extreem dik. Zeker niet als je bedenkt dat een vagina er op gebouwd is om er een babyhoofd door te persen. Misschien wat langer voorspel zodat de vagina goed nat wordt? En als het nodig is glijmiddel (of spuug) gebruiken. En beetje voorzichtig doen.
|
Klopt, ik deed ook wel voorzichtig maar zij drong erop aan door te zetten..
Dat wil ik liever niet weer meemaken, en ze was wel nat maar gewoon enorm strak, kan misschien ook de spanning zijn geweest ofzo. En troll? omdat dit mijn eerste post was ofzo? kom op zeg.. |
Dat zou heel goed kunnen. En soms reageren mensen een beetje te enthousiast.....
|
6cm :') en scheuren is ziekenhuis bezoek
|
Veel voorspel en glijmiddel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te dik bestaat niet ze moeten goed geil en dus nat zijn
|
Citaat:
|
je maakt ze idd niet nat genoeg keyl, je piemel is niet te groot ;)
|
Wat ook nog zou kunnen is, dat ze t spannend vinden en daardoor hun vagina dichtknijpen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |