![]() |
Vinger hetzelfde als penis?
Heyy
Ik stop wel eens in vinger in mijn kruis en ik wil vragen: Voelt mijn pink hetzelfde als een penis in je?? Zoja, wat vinden jullie er zo fijn aan dan?? |
Ik weet niet of het zo voelt want ik ben een jongen maar ik weet wel dat een penis groter is dan je pink
|
Een penis is inderdaad een stuk dikker dan een pink. Als je het dan zo nodig wilt vergelijken met een vinger dan kun je het beter vergelijken met 3 vingers tegelijk. En dan nog voelt het compleet anders, want vingers zijn vrij ruw.
|
Citaat:
|
Van een volwassene dan. Maar dat kunnen er ook 2 of 4 zijn.
|
Nouja ik zou niet zo snel zeggen dat het als 3 vingers naast elkaar is, want dat is er aardig moeilijk in te krijgen bij de meesten denkik.. je kan het in ieder geval absoluut niet vergelijken met een pink, volgensmij is een micropenis nog dikker dan dat :P
Een penis voelt sowieso heel anders dan vingers, en ook veel fijner |
Vingers en piemels zijn niet te vergelijken. Ik zou niet zeggen dat een penis fijner voelt, dat is relatief en het ligt eraan wat jij/de ander doet met vingers/de penis.
Maar de vraag klinkt alsof jij het niet zo fijn vindt? Of lees ik dat verkeerd? |
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval idd misschien wel meer vingers zelfs |
Citaat:
|
Nouja je bent natuurlijk ook nog heel jong. In het begin is een vinger al groot (kende vroeger genoeg meiden die moeite hadden met een kleine tampon) maar als je ouder wordt verandert je lichaam en leer je ook je bekkenbodem beter te ontspannen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |