![]() |
Bijles geven tips
Ik wil graag bijles gaan geven in de exacte vakken en Nederlands zou eventueel ook nog wel kunnen. ik ben 16 en zit momenteel in 4 havo vorig jaar een off jaartje gehad, niks gedaan maar dan ook werkelijk niks, kwam 2 tiende punten te kort om van 3 havo naar 4vwo te gaan bleek achteraf:(
ik wil graag blijles gaan geven in wiskunde natuurkunde biologie economie rekenen Nederlands uitsluitend werkwoordspelling en dan van 1 t/m 4 vmbo of is dit af te raden en 1 t/m 3 vmbo te doen? en 1 t/m 3 havo/vwo en wil daar dan een uurtje voor vrijmaken per leerling per week. en buiten dat lesuur voorbereiden, lesstof vergaren en dergelijke. wat kan ik hiervoor vragen? zelf dacht ik aan € 10,- per uur ik hoor graag van jullie!! |
Hoe wil je dit aanpakken? Ga je via school bijles geven? Dan willen ze waarschijnlijk goede cijfers bij jou zien ;)
|
ik dacht een briefje ophangen in de AH en dan kijken wie er komt...
|
Gokje, niemand... Je zal toch iets harder je best moeten doen ben ik bang.
Daarnaast zou ik richten op.onderbouw havo en vwo, dat is stof die jij hebt gehad. Vmbo kan heel andere lesstof hebben waar je je zelf ook in zal moeten verdiepen. |
Hoe zou ik het dan het beste kunnen aanpakken om zo veel mogelijke leerlingen te krijgen?
|
Je zou in het grote bijlestopic een reactie kunnen plaatsen met vermelding van je e-mailadres. Ik weet niet of er in jouw gemeente een apart gemeenteblad is, maar als dat zo is zou je daarin een advertentie kunnen plaatsen.
@Elin3: wat wis-, natuur- en scheikunde op vmbo-niveau betreft komt dit qua inhoud grotendeels overeen met de stof op 3 havo/vwo-niveau. Ik gebruik zelf de uitgaven van samengevat voor wis-, natuur- en scheikunde op vmbo-, havo- en vwo-niveau, dus ik weet hoe de inhoud van die vakken er op verschillende niveaus uitziet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |