![]() |
😆dfhj
--
|
Lijkt me weinig kwaad kunnen.
|
Als jij en die docent altijd een goede verstandhouding met elkaar hebben gehad zou ik gewoon een mailtje sturen als ik jou was.
|
Je kunt best een mailtje sturen. Wat er in die mail moet weet ik niet, dat weet je zelf :p
En bedenk zelf ook alvast andere manieren om aan die hulp te komen. Als het om hulp met leren gaat bv de studieadviseur of een studiemaatje, of als het om persoonlijke dingen gaat een assertiviteitscursus of de studentenpsycholoog? |
Thx allemaal!
Hebben andere nog suggesties? |
Mailen kan nooit kwaad, maar er zijn op het HBO ook genoeg mensen die je kunnen helpen. Denk bijvoorbeeld aan je SLC'er of, als die je niet kunt helpen, een decaan. Ik snap dat je liever terug grijpt naar iets wat vertrouwd is, maar dat is niet altijd even handig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee heb je, en ja kun je krijgen, dus ik zou gewoon mailen. Als die docent zelf niet meer iets kan doen om je te helpen (bijvoorbeeld omdat je geen vak meer volgt bij hem/haar) dan zou die docent je altijd door kunnen sturen naar een collega waar je meer aan hebt. Dat is ook goed: als je maar je ei kwijt kunt.
|
Dankjulliewel! Als mensen weten wat k in de mail zou kunnen zetten, graag ff een privé bericht sturen ;-)
|
Maar beste Hoppie, we weten toch niet waarmee je precies hulp wil van hem? Dat weet jíj. En dat is waar de mail over moet gaan.
Ik kan je wel een frame geven, als je wil. Bijvoorbeeld: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |