![]() |
HELP: veel sexpartners
Halloo!
Ik (18) heb al 7 maanden een heel leuke en lieve vriend (21). Ik ben echt dol op hem, er is alleen een ding wat me niet los kan laten: Hij heeft voordat wij een relatie kregen met 78 meisjes seks gehad. Nu wil ik niet preuts zijn, maar ik vind 78 echt heel veel. Dit maakt me erg onzeker. Hoe kan ik deze onzekere gedachten van me afzetten? Hoe moet ik omgaan met die 78 anderen...? Groetjes, |
Tja, hij kan ze niet op magische wijze wegpoetsen. net als dat jij exvriendjes en ex-scharrels niet kunt wegpoetsen. Je hoeft niets te doen aan die andere meisjes, het is vooral belangrijk dat je je vriend leert vertrouwen. Want dat hij 78 meisjes heeft gehad, zegt niets over jou. Daar word jij niet minder leuk of lief van. En het zegt ook niets over jullie relatie. En iemand die al 78 meisjes heeft gehad, heeft denk ik meestal geen relaties van meer dan een half jaar, dus dat zou al geruststellend moeten zijn.
Waar ben je eigenlijk onzeker over? |
Ten eerste liegt hij waarschijnlijk, ten tweede heb jij niets te maken met wat hij ervoor heeft geneukt. Waarom zou je daar onzeker over zijn?
|
Tja, aan zijn vorige relaties kan jij niets doen.
Hij wist toen ook niet dat hij een relatie met jou zou hebben. Zolang hij trouw is aan jou is er geen probleem. Wat ik een groter probleem zou vinden is dat hij zegt dat hij met precies 78 meisjes seks heeft gehad. Zegt hij maar een groot aantal, of waren het er effectief 78? Ik zou geen relatie willen met iemand die al zn vrijpartijtjes bijhoudt in een dagboek ofzo :p Komt een beetje over alsof hij meisje gewoon gebruikt.. |
Waarom zou je daar onzeker over zijn? Dat is z'n verleden.
|
Wat hij in zijn verleden heeft gedaan kan je niet veranderen. Je kunt het wel met hem hebben hoe hij nu tegen seksualiteit aan kijkt. Dat is iets waar jij persoonlijk mee te maken hebt, dus dat is relevant.
|
78 sex partners? het zegt eigenlijk helemaal niets over jou maar ik zou toch wel even kijken wat voor een vent het is.. en of hij liegt.. want ik denk dat zn pik nu waarschijnlijk is afgeschroeid..
|
Ik heb altijd geleerd: bij een man deel je het getal door 2 en bij vrouwen vermenigvuldig je het met 2. Die van vrouwen gaat trouwens niet altijd op, naar mijn idee is dat omdat het voor ons niet stoer is om een x aantal bedpartners te hebben gehad.
Maar zijn verleden heeft niks met het heden te maken. Hij is nu met jou. Je kunt het wellicht bespreekbaar maken. |
Ik zou me er niet te druk over maken. Denk er gewoon niet over. Hopelijk heeft hij van de 78 personen die voor jou kwamen wat opgestoken (y)
|
78x veilig? en hij zal overdrijven. ik zou dat nooit vertellen namelijk
|
Nooit begrepen waarom er een getal moet hangen aan wat normaal is en wat niet. Deze jongen heeft gewoon plezier gemaakt, niks om te misgunnen of onzeker van te worden.
|
:)
|
Virgin sense tingling.
|
Ik heb er al meer dan 100 gehad.
Maar wat ik niet begrijp is als een knul dat zegt in gezelschap, dat hij dan als antwoord krijgt: Zo, je hebt hem niet met pissen alleen versleten. Als ik het zeg is het: Vieze hoer, slet en dergelijke antwoorden. Wat ben ik als meisje met +100 minder dan een jongen die er +78 heeft gehad? Ben aan het zoeken geweest naar de best passende in de gaatjes. En daar zat van alles tussen, jongens van 12/13 tot mannen van dik in de 50. Heb hem gevonden, een jongen van 23. En hij woont ook maar 4 huizen in de straat bij mij vandaan. |
Je gaat hard, Rianne!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die jongen heeft tenminste ervaring als hij er 78 heeft gehad
|
Ben je onzeker omdat je denkt dat hij niet te vertrouwen is, of omdat je denkt dat jij in het niet valt bij al die 78 partners/niet goed genoeg bent, omdat hij vast wel iemand heeft gezien die beter is?
|
Citaat:
|
Elk persoon is anders, dus in het begin is het altijd even wennen met een nieuw iemand. Hij mag dan wel ervaren zijn maar heeft geen ervaring met jou. Hij kan misschien door zijn ervaring wat beter bepaalde handelingen verrichten maar die moeten dan ook weer op jou worden afgestemd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |