![]() |
vingeren en dan zwanger??
hallo,,
mijn vriend ging mij vingeren en daarna heb ik hem afgetrokken en toen heeft hij aan zijn ding gezeten toen hij klaarkwam en daarna heeft hij me weer gevingerd ben btw al anderhalve maand niet meer ongesteld kan het zijn dat ik zwanger ben??:confused: |
Het is inderdaad mogelijk dat je daar zwanger van bent. Maar het kan ook zomaar zijn dat je door stress (bezorgdheid dat je zwanger bent, of stress met andere oorzaak) of door ineens heftig afvallen je cyclus in de war hebt gebracht.
Het lijkt me verstandig als je een zwangerschapstest doet, zodat je zeker weet waar je aan toe bent. |
Citaat:
Laten we niet overdrijven. Er is een kleine kans dat het.idd zo is. Doe een test en je weet het zeker. |
maar ben pas 13 dus weet niet hoe ik dat moet doen en ga het egt niet zelf kopen 😭
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De kans is niet zo heel groot, maar wel aanwezig. Je gaat naar de drogist, koopt een zwangerschapstest (huismerk is prima), rekent af, piest (liever 's ochtends) op het stickie en wacht op de uitslag. De bijsluiter vertelt je precies hoe het moet, mocht je er niet uit komen. Als je seks hebt, moet je ook de verantwoordelijkheden kunnen dragen, dit is daar een van. Als je wil weten of je zwanger bent, is dit de enige optie die je hebt. Of afwachten, maar daar heb je niet zoveel aan. Gelijk een les om volgende keer beter op te letten met wat je doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |