![]() |
Boxers (dames)
Wanneer ik gewone slips draag is maat M helemaal prima, maar op één of andere manier zitten boxers/ hipsters (ook maat M) gewoon niet prettig tijdens het dragen. Pasvorm lijkt prima, maar al snel kruipen ze omhoog en zitten ze gewoon niet comfortabel meer.
Ligt dit aan het model, ben ik gewoon niet gemaakt voor boxers? Of zou het probleem te verhelpen zijn door een maatje groter te pakken? |
Boxers heb ik meestal wel dezelfde maat als slips. Hipsters zijn bij mij altijd te laag dus die koop ik niet meer. Heb je al verschillende merken geprobeerd?
|
Citaat:
|
Ik heb vooral boxers van de Action maar heb laatst die van de Hema geprobeerd die me aangeraden werden in dat sticky topic hier op Lifestyle en die pijpjes zijn ook langer dus misschien kan je die nog proberen als je het graag wil.
Deze zijn het! |
Ik zou ook zeggen dat het aan het merk ligt. Bij mij zijn de hipsters van de Hunkemöller ook te klein voor mijn kont en bouwvakkerstyle vind ik niet zo charmant. Dezelfde maat bij de Hema pas ik juist heel goed. Ook die van de Primark vind ik wel oké, maar daar zijn de maten sowieso anders. Wat bedoel je precies met omhoog kruipen?
|
Citaat:
|
Ik had dat ook altijd met boxers, ja. En nu heb ik niet echt de ambitie om boksers te dragen, dus draag ik eigenlijk altijd hipsters of slips, want dat vind ik veel comfortabeler dan een boxer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |