Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ik ben 14 heb nog nooit een vriendin gehad (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1894365)

koerdbaran 20-09-2014 22:49

ik ben 14 heb nog nooit een vriendin gehad

zo als de titel het al zegt ik ben 14 en zit in de 2e heb nog nooit een vriendin gehad terwijl eigenlijk alle jongens die ik ken een vriendin hebben gehad

1. is het normaal om o deze leeftijd nog geen vriendin gehad te hebben?

2. ik ben zeg maar niet zo goed met meiden ik ben zeg maar snel verlegen en weet niet wat ik moet doen als ik wil proberen met een meisje te praten lz help me ik ben al blij als ik vrienden kan worden met een meisje

makkelik gezegd ben ik een hoppeloze jongen

brammetjuhh 21-09-2014 01:06

well, tis niet raar... gewoon doorzetten en hoe raar het ook klinkt houden meisjes tegenwoordig van jongens die stelen , roken en die andere ongebruikelijke shit

Daantjer 21-09-2014 01:52

De meesten hebben op hun veertiende nog nooit een vriendin gehad, maak je niet druk

Elin3 21-09-2014 07:58

Beter op wat latere leeftijd pas een relatie die fijn en serieus is, i.p.v. "verkering" als je 13 bent en soms nog amper met elkaar kunt/ durft te praten.

Natuurlijk is niet elke "volwassenere" relatie geweldig en zijn er ook jonge tieners waar bij het prima gaat. Maar wat ik veel zie is dat het toch naarmate je wat ouder wordt betere/ serieuzere relaties worden. Je hebt dan al eens na gedacht over waarom je een relatie wil (omdat je een vriendin wil? Of echt omdat je gek bent op dat éne meisje) en wat je ervan verwacht.

Paranoide 21-09-2014 16:17

Citaat:

brammetjuhh schreef: (Bericht 33659573)
well, tis niet raar... gewoon doorzetten en hoe raar het ook klinkt houden meisjes tegenwoordig van jongens die stelen , roken en die andere ongebruikelijke shit

:D(n)

Gewoon meisjes behandelen als jongens, koerdbaran. Normaal tegen praten en niet te veel gewicht hangen aan het gesprek.

Lorelei 22-09-2014 08:36

^ en niet gaan "roken, stelen en [andere ongebruikelijke shit]"

DAH 22-09-2014 15:07

Tot mijn 17e heb ik nooit een vriendin gehad (als je groep 2/3 niet meetelt). Een heleboel mensen in mijn vriendenkring hebben dat, eigenlijk. Doe rustig aan, zou ik zeggen. :)

luci2 22-09-2014 19:41

Mijn ervaring is juist dat meisjes houden van die lieve gevoelige jongen, die achter dat macho uiterlijk schuilgaat. Veel jongens denken dat het anders is, maar neem het maar van een meisje aan. Wees gewoon jezelf, dan komt het vanzelf goed. En je bent nog jong hoor, dus het is helemaal niet raar. Ik ben dertien en zit ook in de tweede, en heb ook nog geen vriendje ( gehad ). Al heb ik nu wel contact met een jongen, en hoop ik dat het wat wordt ;)

luukluuk99 24-09-2014 22:10

Aardig zijn is de sleutel zolang je maar aardig bent duurt het niet zo lang voordat je een vriendin hebt

Paranoide 24-09-2014 22:56

Nee, de sleutel is gewoon normaal doen.

Alsof meisjes gewoon mensen zijn, zeg maar.

Dark Phoenix 25-09-2014 12:08

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33661583)
Alsof meisjes gewoon mensen zijn, zeg maar.

Dat is wel lastig om voor te stellen.

luukluuk99 25-09-2014 22:02

Meisjes roddelen veel over jongens als je aardig bent tegen 1 vertellen ze dat vaak aan hun vriendinnen en die weer aan hun vriendinnen

TimeCrew 25-09-2014 22:32

Ik ben nu 20, bijna 21 en heb tot nu toe maar 1 vriendin gehad..
Ik geef er weinig om, zeker met studie is het, vind ik tenminste, handig als he er geen hebt..kan je al je tijd aan je studie besteden.

Tuurlijk heb ik ook wel eens avonden waarbij het leuk zou zijn om samen met een vriendin op de bank te hangen en film te kijken..

Ik hecht er persoonlijk weinig waarde aan, ik zie wel wie ik tegen kom. Ik ga er zeker niet naar opzoek..

Greetzz!!

berend01 02-10-2014 14:11

Het zal vast door je leeftijd komen, dus maak je niet druk!
Zelf had ik deze problemen ook en heb toen met een "expert" gepraat.
Mij heeft dit toen echt geholpen!

Wie weet dat iemand anders hier ook wat aan heeft.

Reverend 02-10-2014 16:30

Maakt niets uit mattie. Vriendinnen zijn overrated.

InstaSkatertjeh 04-10-2014 23:29

Wat reverend zeg! Woalh

PoneCece 05-10-2014 11:40

Ik hoop niet dat je familie bent van Saban Baran? Voor de rest is het normaal dat je op je 14de nog geen vriendin heb gehad. Tenminste ik vind het normaal, maar wie ben ik? Ik kan me inderdaad ook nog herinneren dat op die leeftijd alles draait om zo snel mogelijk een meisje te hebben en op te scheppen op het schoolplein dat je het al gedaan had zodat iedereen van school om je heen staat om dit verhaal te horen.

dyliedylie 08-10-2014 18:49

Ben ook 14 in de 3e en heb ook nog nooit vriendin gehad, is niet zo raar hoor

miss-paraplu 09-10-2014 14:13

14 en dan al al dat soort dingen afvragen??

Je bent nog hartstikke jong joh... je hebt de tijd van je leven... je verwacht er misschien op dit moment te veel van.. maar het komt vanzelf wel wanneer de tijd daar is.

FrankB93 16-10-2014 14:29

Richt je op school en je buitenschoolse activiteiten! Je komt vast wel een leuke meid tegen!

sebastiaan133 18-10-2014 15:24

Citaat:

TimeCrew schreef: (Bericht 33662324)
Ik geef er weinig om, zeker met studie is het, vind ik tenminste, handig als je er geen hebt..kan je al je tijd aan je studie besteden.

Tuurlijk heb ik ook wel eens avonden waarbij het leuk zou zijn om samen met een vriendin op de bank te hangen en film te kijken..

Ik hecht er persoonlijk weinig waarde aan, ik zie wel wie ik tegen kom. Ik ga er zeker niet naar opzoek..

Greetzz!!

Dit. Ben zelf 17 en heb in het verleden wel eens een relatie gehad, maar het koste veel tijd voor mij, te veel tijd. Cijfers gingen achteruit en aandacht voor school had ik niet. Daarom maar besloten om voorlopig geen relatie te nemen. Ja tenzij ik nu ineens iemand tegenkom maar die kans acht ik klein. In ieder geval, regel 1: Ga niet opzoek naar een relatie. Dat brengt meestal alleen maar slechte relaties.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.