![]() |
Voorstellen.
Hallo allemaal die dit lezen, ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Rianne Ooms, 16 jaar en woon in het centrum van Amsterdam. Mijn hobby's zijn: Paarden. (eigen paard, staat bij een manege in Purmerend) Roeien. (zowel in de skiff als in team in de 8 met stuurman/vrouw) Ik ''werk'' zaterdagmorgen in de even weken bij een marktkoopman in jeans. Studeer sinds dit jaar op de universiteit Leiden scheikunde, en dan de kant op van de zout- en waterkristallen. (en voor de boy's die interesse in mij hebben, ik heb al 2 jaar een leuke vriend :D) |
Welkom Rianne!(y)
|
Hoi Rianne, welkom op het forum! Wat vroeg dat je op je 16e al scheikunde studeert! Hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen?
Verder is het niet zo slim om je volledige naam + je geboortedatum samen op het internet te zetten. Mensen kunnen dan namelijk met je identiteit aan de haal gaan en bijvoorbeeld dingen kopen op jouw naam... Ik heb je geboortedatum dus even weggehaald. |
Citaat:
De beste op school zijn en met medewerking van school een plaats gekregen, niet geloot, in Leiden. Maar ik had liever naar Delft of Eindhoven gegaan. Daar kan ik meer leren over de richting die ik uit wil gaan in de scheikunde. Ik ben niet hoogbegaafd maar kan wel goed leren, en op mijn ''oude'' school was ik ''uitgeleerd'', dus met mijn 16de een plekje op de universiteit. Ik heet officieel Rianne Ooms, maar onder een andere achternaam (van mijn stiefvader, mijn echte vader is overleden toen ik 4 jaar was) ben ik vrij bekend in Europa vanwege het roeien. (mijn mams is na 2 jaar opnieuw getrouwd, en ik heb er een heel lieve 2de vader aan, vandaar dat ik zijn achternaam gebruik bij het roeien) XxX Rianne. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |