![]() |
Paar vraagjes voor jullie!
Hallo scholieren/studenten,
Voor mijn studie European Studies doe ik onderzoek naar het social-media gebruik onder jongeren. Jullie zouden mij enorm helpen door onder dit berichtje te antwoorden op de volgende vragen: 1. Hoe veel tijd besteed jij per dag aan social-media (Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat etc. alles telt mee!). Denk hier maar eens over na! ;) 2. Doe jij je wel eerst net iets beter voor wanneer je iets post op social-media? 3. Als je heel eerlijk bent, maakt social-media je dan echt gelukkig? Probeer de vragen zo eerlijk mogelijk te beantwoorden! Alvast heel erg bedankt voor het invullen! :lief: Groetjes, esstudent :):) |
Zo doe je geen onderzoek hè. Het zal wel dat European Studies onvoldoende scoren. Ze leren je duidelijk niets wetenschappelijks.
|
1) slechte vraag, je impliceert hier al dat mensen denken dat ze minder op deze media rondhangen dan ze denken.
2) wat? Denken over zinnen logisch opbouwen is ook een kunst. 3) echt heel eerlijk, je vertrouwt ook in deze vraag je eigen respondenten niet. Is onderzoek doen bij een doelgroep waarin je wél vertrouwen hebt niet een beter idee? |
Misschien is het makkelijk als je de vragen in een online enquette drukt, dan hoef je alleen dingetjes aan te klikken en vullen wsl meer mensen de enquette in
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |