![]() |
1 week overtijd na morning after pil
Beste leden,
Ik maak mij al een week veel zorgen omdat mijn menstruatie uitblijft. :( Ik schets volgende situatie: 17/08: Menstruatie (Laatste maal) 2/09: Morning After Pil genomen (condoom gescheurd) 17/09: Verwachte datum menstruatie Vandaag 24/9 : 1 week overtijd. Is dit normaal? Ik heb gevoelige borsten en ben soms wat misselijk, zoals de periode voor mijn menstruatie. Hebben jullie hier ervaring mee? Het uitblijven van menstruatie na gebruik van een Morning After Pil? Ik hoop uit de diepste van mijn hart dat ik niet zwanger ben!!! Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties. |
Je hebt 2 opties: afwachten of een zwangerschapstest doen. Op zich is een week over tijd zijn nog niet schokkend als je een MAP gebruikt hebt.
Ik verplaats je topic nog wel even naar lichaam en gezondheid, want daar hoort je topic. |
Citaat:
|
Iemand ervaring? Heeft er iemand na 1 week overtijd toch haar menstruatie gekregen na morning after pil te hebben genomen?
|
Ik hoop echt dat ik niet zwanger ben.
|
Doe een zwangerschapstest, dan weet je het zeker. Door de stress (en door de MAP) kan je menstruatie ook uitblijven.
|
Citaat:
|
Als jij zin hebt om nog een week zo bang te zijn, zou ik dat zeker doen.
|
Citaat:
|
Pil, condoom en andere middelen garanderen ook niets voor 100% dus een zwangerschapstest ook niet! Maar het is verstandiger om het NU te doen dan weer een week in de zenuwen te zitten.
|
Daarvoor moet je even in de bijsluiter van de test kijken. Dat weet ik niet zo.
|
ok ik ga morgen een test doen. Ik hoop echt dat ik niet zwanger ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Goed dat je een test gaat doen, dat geeft tenminste wat duidelijkheid!
|
en volgende keer aan de pil ofzo beginnen een idee? + condoom
|
Citaat:
Ik kom net van de dokter en ze heeft mij inderdaad aangeraden om de pil te nemen! Verder heb ik een bloedafname gedaan en morgen weet ik het resultaat. Ik ben echt heel veel aan het stressen. |
een bloedafname? waarom heeft ze je niet gewoon op een stripje laten plassen?
|
Citaat:
:-) |
Maar ben je nu zwanger of niet ;??
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |