![]() |
Anaal masturberen
Hii,
ik masturbeer vrij vaak (ben een jongen) en wil nu ook wel eens anaal proberen. Hoe moet dat / hoe doen jullie dat? Alle tips zijn welkom!*O* |
Op je vinger tuffen en hoppa! (Wel nagels knippen)
|
En als je klaar bent even goed je handen wassen.
|
Ik ben van mening dat daar alleen wat uit moet komen en niet in.
|
Als iemand een topic maakt met 'hoe maak ik een appeltaart', komen jullie dan ook behulpzaam antwoord geven met 'ik lust helemaal geen appeltaart'?
|
Citaat:
|
Check je pb
|
Citaat:
das jou mening |
Citaat:
|
Ik heb het Hyte rapport helemaal gelezen.
Dit is een boek met zo ongeveer elke vraag over sex die je kunt bedenken. Deze vragenlijst is dan ingevuld door duizenden mannen, en die antwoorden staan allemaal in het boek verwerkt. Het is geheel anoniem, dus er staan heel veel interessante en eerlijke ervaringen in van mensen. Handig en interessant. Ik heb dus geleerd dat echt onwijs veel mannen ook aan hun anus zitten tijdens het aftrekken en dat dit dus ook een heel gevoelig en lekker plekje voor velen is. Heel normaal dus! |
Ik ben van mening dat 'no fuck was given that day'
|
ik vind het ook vies.. zo met de gedachte dat daar ook je poep uitkomt :facepalm:
|
Vragen aan een kennis of die je hand in je reet wilt douwen
|
Zoek een diy filmpje op yt op (y)
|
het is prima te doen. als je na je naar de wc bent geweest ff kwartiertje wacht kan dat prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van klein naar groot gaan de anus is tenslotte een spier en elke spier kun je trainen of rekken. Daarom moet je eerst klein beginnen met wat kleine en gladde voorwerpen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |