![]() |
Meisje van tinder ontmoeten
Hallo forumers,
Ik ben al sinds maandag aan het chatten met een meisje dat ik via tinder ontmoette. de eerste dag via tinder, maar daarna zijn we snel gaan whattsappen. We kunnen samen heel erg goed praten en ze is erg grappig. Ik vlei haar ook al een beetje met leuke opmerkingen enzo, je kent het wel. Maar naarmate we langer aan het appen waren ontwikkelde ik steeds meer gevoelens voor haar en ik zit vaak te wachten tot ze weer online is op whatsapp. Ik denk dat zo eindeloos doorpraten via de app niet echt werkt. Ik zou haar heel erg graag een keer ontmoeten zodat ik haar eens in het echt kan zien, ze is echt super schattig, en zodat we eens echt lekker kunnen praten. Maar ik kan niet goed inschatten of zij dat ook wil, en dan zou ik ook niet echt weten hoe ik het haar gewoon wat losjes kan vragen. En dan als ze al wil zou ik ook per god niet weten wat we zouden moeten gaan doen en waar. Zij woont trouwens in Hengelo, en ik in Zwolle. Iemand tips, ervaringen? Ik hoor het graag! |
Je zou kunnen overwegen haar te vragen of ze af wil spreken.
|
Misschien moet je eerst al eens vragen om een keer te skypen?
|
Eerst een keer skypen is wel een goed idee. En anders zeg je tegen haar wat je tegen ons zei: dat het appen heel leuk is, dat je graag ook eens echt zou praten, en dat je haar wil ontmoeten. Nee heb je, ja kun je krijgen!
Eventueel kun je erbij zeggen dat je haar lief en grappig vindt, maar ik zou niet meteen over gevoelens-hebben beginnen. En dan ga je in Hengelo, of in Zwolle, of bijvoorbeeld in Almelo, samen wat drinken in een café, en als dat goed gaat en je hebt nog tijd kun je bijvoorbeeld naar een park of waterfietsen door de gracht in Zwolle of naar het tecniekhistorisch museum in Hengelo! of zelf iets googelen wat beter bij jullie past :p |
ga naar een museum, dierentuin of dergelijke ;) soort van date
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |