![]() |
Hoe oud was jij?
Hoe oud was jij toen je het voor de eerste keer deed of ging masturberen:confused:
|
12
|
Masturberen: 11
|
12 vingeren
13 vaginaal ontmaagd 14 anaal ontmaagd |
11
|
Citaat:
|
0
|
Ik masterbeer al sinds me 6e of zo, kan me mijn eerste keer echt niet herinneren omdat het ook heel raar ging, ik wreef altijd over een knuffel heen met mijn vagina en dat vond ik prettig. Later kwam ik er pas achte (rond me 11e) wat het nou was en toen schaamde ik me er heel erg voor.
Op mijn 15 heb ik pas voor het eerst seks gehad. |
vingeren 11. Ik ging meer heen en weer over een kussen omdat ik dat per toeval had uitgevonden, mijn vingers gebruikte ik nog niet een omdat ik helemaal niet wist dat het zo ook lekker kon.
ontmaagd 17. Ik heb vele keren hiervoor de kans gehad (ook met goeie jongens in een comfortabele situatie), maar heb nooit sex gehad tot het moment dat ik zelf zeker wist: nu wil ik het echt ik weet het zeker. ik kan dit aan elk meisje adviseren want zoals niet veel anderen zullen kunnen zeggen; mijn ontmaagding was fijn en lekker :) |
Vingeren 12, en ik vond het in het begin heel erg ongemakkelijk. Was bang dat mijn ouders erachter zouden komen, of dat ik mezelf pijn zou doen. Ik was elke keer weer zenuwachtig, maar bleef het wel doen omdat ik het fijn vond :p
Ontmaagding 14 (bijna 15). Heb ik heel erg veel spijt van. Toenmalige vriendje had me er een beetje toe gepusht, en 10 dagen erna maakte hij het uit 'omdat hij geen klik voelde tussen ons'. Had hij een half jaar eerder ook wel mogen zeggen ... Nu ben ik gelukkig met een hele lieve jongen, de leukste die er is! :) |
Masturberen rond de 10 jaar dacht ik. Ontmaagding nog niet gehad. En daar ben ik (17 jaar) ook wel blij mee. Wil wachten tot het juiste meisje, moment en plaats. Zodat je er geen spijt van krijgt.
|
Citaat:
|
Ik was 12. Nu doe ik het nog steeds maar echt niet vaak meer.
Ellen_DK |
12
|
13
|
Ik was ong 10
|
Mastruberen: 14
Ontmaagd: 18 |
trekken: 11
ontmaagd: nog niet |
masturberen: 12
onmaagding: nog niet, ben ik ook wel blij mee (ben nu 13) |
9 Jaar voor aftrekken
en nog niet ontmaagd (hoeft wat mij betreft nog even niet) |
12 jaar masturberen
|
11 jaar masturberen. Eerste keer seks: bijna 16
|
12 masturberen
|
12 jaar en nog niet ontmaagd en dat hou ik zo want ik vind het een beetje vroeg in seks te hebben als je 14 bent. Ps het lukt me ook nooit in om een orgasme te krijgen. Miss nog tips??
|
11 rukken
De rest moet nog komen (〜^∇^)〜 |
ontmaagd toen ik net 15 was.
|
rukken 12
ontmaagd nog niet, hopelijk snel 22 |
Ik was 8jaar toen ik voor it eerst mezelf aftrok en 14voor it eerst sperm😢
|
11 of 12 toen ik voor het eerst trok
|
Masturberen op mn tiende. En ontmaagd op mn dertiende
|
Masturberen op m'n 12de.
Ontmaagd op m'n 17de. |
12
|
Masturberen op mijn 15e
Ontmaagd nog niet |
Seks op me 10e
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me toch niet zo verstanding om op je 10e al seks te hebben, lijkt me niet dat je op je 10e al goed de waarde ervan kan inschatten en in staat bent een weloverwogen beslissing te nemen, maar dat is mijn mening :p
|
Citaat:
|
Dit topic is niet bedoeld om elkaar te veroordelen ;) Het is prima als jij op leeftijd x nog geen seks wil, om welke reden dan ook, maar probeer dat niet tegen iemand anders met andere overtuigingen te gebruiken. Een reactie met "Ik heb pas seks gehad toen ik x was, omdat..." of "Ik heb nog geen seks gehad omdat..." is natuurlijk prima, maar dit is niet iets wat je voor anderen kunt bepalen.
|
ik was 11
|
Masturberen 13j
Seks nog niet |
12yo
|
9 toen ik begon te masturberen
|
vingeren: heel erg jong
ik ben nog niet ontmaagd |
Masturberen, geen idee. Jaar of 15, denk ik.
Eerste keer seks was kerstvakantie 2013, in ieder geval, en ik was 18. |
Dus was er toch nog een witte kerstmis in 2013 :$
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |