![]() |
Als ik niet geef ...
Als ik niet geef, sluiten zij de ogen.
Als ik niet geef, keren zij de ruggen. Als ik niet geef, gaan zij hun verwachtingen jegens mij betogen. Als ik niet geef, moet ik weer de eenzaamheid overbruggen. Als ik niet geef, laat ik ze alleen staan? Als ik niet geef, gaan ze mij vergelijken? Als ik niet geef, voelen zij redenen aanwaaien om weg te gaan? Als ik niet geef, hebben zij niets om hun handen naar uit te reiken? Als ik niet geef, ben ik opeens geen maat! Als ik niet geef, speel ik geen open kaart! Als ik niet geef, laat ik hen alleen achter op de koude straat! Als ik niet geef, ben ik in hun ogen niets meer waard! |
Citaat:
and just the true verder een goei gedicht allen een beetje te letterlijk (herhaal niet zoveel x)alleen reactie en veel succe met het dichten |
Thank you. :-)
|
Ik hoop toch dat ik je afentoe iets terug kan geven.. En dat jij dat dan ook aanneemt.
Maar goed. Ik vind t agressief, en ik denk ook dat dat enigszins de bedoeling was. Ik weet niet of ik het echt mooi vind, vooral omdat.. Nou ja je kent me. http://forum.scholieren.com/smile.gif x |
Citaat:
|
Citaat:
xxx silly |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |