![]() |
[LINUX] welke mp3-speler
Welke mp3 speler gebruik jij onder Linux?
|
mpg321 met de flag -Z
Of moosic |
Als je een grafische versie van Winamp wil, dan kan ik je XMMS aanraden. www.xmms.org. Wordt algemeen gezien als de Winamp-cloon voor *NIX.
|
Oja, vergeten te vermelden dat ik Linux Mandrake heb... Op die pagina van jou staan alleen maar Red Hat versies. Draaien die ook onder Mandrake?
|
*fluistert apt-get install xmms*
Nu weet ik weer hoezo ik blij ben dat ik de superieure distro gebruik :P Zal ik dan nu maar wegblijven van de topic om geen flame te starten ? :P |
XMMS is idd een hele goeie
|
Xmms is een populaire en m.i. ook goeie. Veel plugins voor! Lees er eens wat meer over op hun site. Xmms is ook compatible met WinAMP-skins. Er is ook een WinAMP versie voor Linux maar deze is nogal brak...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://freshmeat.net/projects/mpg321...22%2C123%2C119 Let vooral op de licentie :P |
Citaat:
|
Weer wat bijgeleerd :d :o
|
xmms natuurlijk :)
ik ben redhat supporter... :) mijn linux history vanaf begin 1999: redhat 5.1, 6.0, 6.2, 7.0, slackware 7.1, suse (wenimeer welke versie) redhat 7.1 (buH (n)), mandrake 8 (LAME!), redhat 7.2, en nu: 7.3 :o en op mn server boven, trustix linux 1.1 tm 1.5 nu :D zo! genoeg computerbullshit voor een maand :eek: |
xmms ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |