![]() |
verlegen en nog een groentje
dag iedereen,
ik heb een probleem ik vind een jongen leuk en hij mij. hij stuurde mij een vragen lijst via whatsapp. ik heb daarop gereageerd en zo kwam er echt een gesprek, een vraag was ook ben je een groentje? ik antwoordde ja hij zei nou niet voor lang meer hoor en we spraken af. hij wilde mij zoenen maar ik durfde niet hij begreep me en we hebben daarna gewoon gezellig gepraat. hij is de enige wie ik vertrouw. hij zei dat we ooit wel een relatie samen konden hebben maar daarna kwant er een ander meisje in beeld en nu nergeerd hij mij compleet. wat moet ik doen!!!! :bloos: |
Hem laten gaan. Hij is duidelijk bezig om te scoren. En jij hapte niet toe. Dus op naar de volgende.
|
Ik moet ook eens proberen om bitches vragenlijsten te sturen.
|
Citaat:
|
Misschien is hij zelf nog wel een groentje en probeert nu ervaring op te doen door met diverse meisjes in contact te komen ...
|
Citaat:
|
Het is normaal dat je hem niet meteen uit je hoofd ga raken en het kan ook een tijdje zeer doen. Laat je hoofd maar niet zakken en ga gewoon door :) Die jonge wou gewoon te snel gaan en als hij niet een beetje kon remmen voor jou is hij ook niet de moeite waard.
|
Citaat:
|
Ik leef met je mee !! Vandaag had een knappe jongen me verwijderd omdat ik iets ni wilde, dus nu heeft hij een ander -.-" CHICKS BEFORE D#CKS!!!!! ( jongens versie: BROS BEFORE HOS)
|
Citaat:
Hoe is je bil? □ Goed □ Matig Met vriendelijke groet, Reverend. |
dankje allemaal voor de tips heeft echt geholpen.Ik heb hem uit mijn hoofd gezet en voel me nu al een stuk beter bedankt xxx
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |