![]() |
Wat te doen tegen een scheve LUL
Ik heb een scheve lul hoe krijg k m weer recht
|
Maar dan echt met een bocht van 90°C
|
Wat is een bocht van 90 graden Celsius? :D
Je bedoelt een hoek van 90 graden? Lijkt me sterk dat jouw lul een hoek van 90 graden maakt... |
Als je een grote bocht hebt ga je best eens naar de dokter. Een wat schreve lul is oké maar als het erg schreef is kan je echt beter naar de dokter gaan om te zien wat er aan de hand is. :)
|
Is je piemel krom net als een banaan, dus met een boog of zit er een knik in? Of staat ie vanaf het begin niet recht vooruit gericht? Als er een knik in zit of hij echt heel scheef is kun je naar de dokter gaan.
|
Citaat:
*sorry, kon het niet laten...* |
Rechtslaan met een hamer.
|
Kan het proberen
|
Volgens mij kun je daar vrij weinig aan doen Luuk. Er zijn wel meer jongens die een scheve lul hebben.
Zolang je nog gewoon kunt neuken is er niks aan de hand. En ik hoop dat je begrijpt dat Paranoide een grapje maakt?! |
Citaat:
|
Zit de kromming in de penis zelve, of wijst hij in stijve toestand 90 graden naar voor, links of rechts??
Zit de kromming in de penis zelve, afhankelijk van de leeftijd, ben je jonger dan 15 bestaat de kans dat dat in de loop van de jaren verminderd. Kan zijn door een te strakke voorhuid dat de kromming ontstaat/is ontstaan, dat kunnen ze corrigeren. Een simpel antwoord op zo'n breed gestelde vraag, is er niet. Kunnen medische oorzaken aan vooraf liggen of hij is nu eenmaal zo. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb zelf ook een beetje een bochtje naar links, helpt alleen maar om de juiste plekken te bereiken joh, mooi.
maar als er inderdaad een knik in zit ofzo gewoon naar de doktor gaan en hem je zwans laten zien |
Mensen hebben vaak naar een afwijking naar links omdat de meeste mensen met links rukken (waar ze al mee begonnen toen hun lul nog vol in ontwikkeling was). Tada lul naar links... *O*
|
Citaat:
Verklaar dat maar eens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |