![]() |
Aftrekken met andere?
Hebben jullie wel eens samen met een paar andere afgetrokken op Bijvoorbeeld een school kamp? Ik namelijk mn laatste schoolkamp.
Ik vraag me af of dit vaker gebeurt. |
Ik denk dat dit in de jonge tienerjaren wel vaak gebeurt. Toen ik een jaar of 13 was heb ik misschien zo'n vijf keer met de een of ander vriend in dezelfde kamer afgetrokken, en ik weet dat andere vrienden van mij ook dit soort verhalen hebben. Het is dus volgens mij echt niet raar en het betekent ook niet onvoorwaardelijk dat iemand homo is of zo, het is gewoon kijken en experimenteren.
|
(Ik ben 12 jaar maar dit is wel een vraag voor als ik OUDER ben)
Ik ben een jongen en ik zou later misschien samen met een vriend ofzo willen masturberen, Niet dat ik Homo ben maar gewoon om het te doen. HOE vraagje dat? zonder dat hij meteen denkt dat je Homo bent HELP ME! |
Ja toen ik 12 - 13 was weleens gedaan met vrienden. En op een zomerkamp in de tent met een aantal jongens van 10 - 13. Nu zou ik amper met vrienden over technieken kunnen praten want dat is vies :') pls ppl y u so preuts?!
|
Wat ?
|
Citaat:
|
Uuh ok xd ik vind het idee wel wat raar dat je samen met een vriend mastrubeert .. Als hetero heb ik daar nooit aan gedacht en zou het eigenlijk ook niet willen :p
|
Ja ik heb mij wel vaker afgetrokken met vriendjes enzo in het zwembad, strand bosjes, in de tuin etc. Was altijd heel lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |