![]() |
Heb jij wel eens gebruik gemaakt van een naaktstrand?
Poll!
|
Ik doe niet aan actadiscriminatie dus ik behandel ieder strand als een naaktstrand (y)
|
Ja, toen ik ging hardlopen in de duinen en het snoeiheet was en ik wilde zwemmen maar natuurlijk niets bij me had.
|
Ja, na het overzwemmen van een plas, kwamen we op het naaktgedeelte terecht :ghe:
|
Ik volgens mij ook wel eens.
|
Naatje en Mieke, hebben wij ooit per ongeluk samen op een naaktstrand gezeten? Heel erg lang geleden, met Liz en Chris en Mieke d'r familie??!! Ja toch? Ja toch!
|
Het telt natuurlijk alleen als je naakt bent/was!!11!1!1!1!11!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik maak wel vaker gebruik van het naaktstrand. Echt heerlijk om lekker in je blootje te kunnen zijn.
|
Citaat:
|
Bezoek regelmatig een naaktstrand op vakantie. Heb altijd veel kijks.
|
Citaat:
|
Omdat ik als enige m'n kleren aanheb.
|
Citaat:
|
;)
|
Citaat:
|
Ik ga vrijwel alleen maar naar het naaktstrand. Lekker rustig. Bloot ga ik natuurlijk niet.
|
Citaat:
|
Veel gemakkelijker om incognito te masturberen.
|
Citaat:
|
Nee, lijkt me wel leuk op zich.
|
Citaat:
|
Nee, maar zou dat best eens willen.
|
Ik ruik een forummeet :d
|
Ik durf dat niet. Te onzeker hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anders doen we een forum meeting op het naaktstrand haha, ik neem de mensen die willen wel op sleeptouw hoor ;-)
|
Ik toen ik 3 was ofzo. Ik heb daar nog een foto van.. (facepalm)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben nudist dus zowat altijd maak ik daar gebruik van
|
Dat strookt niet helemaal met je nickname.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naakt zijn is prima maar zo in het openbaar op een naaktstrand is dan weer niks voor mij...
|
Liever openbaar in de McDonalds naakt?
|
Citaat:
|
Ik ben ook wel eens op een movie-night geweest bij iemand thuis met een groepje meiden.
|
Citaat:
Of wacht....je maakt een grapje zeker:| |
Ik ben wel eens bij een movie-night met een groepje meiden op iemands thuis geweest.
|
Nee:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben wel eens per ongeluk naar een nudisten recreatie gebied geweest, een paar jaar geleden alweer. Toen schrok de hele vriendengroep heel erg van de blote meneer die daar aan het chillen was. :D
|
Wie heeft er trouwens nog tips voor fijne naaktstranden in Nederland? Aangezien het mooie weer er weer aankomt! (oké, misschien wat voorbarig :d)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |